nobby nic

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

jocca wrote:
flyboy wrote:De Noby Nick is een zeer goeie band. Veel zijdelingse grip in bochtjes en slijk. Ze lijken het wel minder te doen bij extreem los zand, zijn er nog met deze ervaring?
flyboy wrote: In écht slijke passages scheppen ze meer slijk dan nen topmanager poen pakt. Ze brengen me zowa overal, behalve de richting die dak uitwil. Ik begrijp de lovende commentaren niet écht. Behalve dat ze een lage rolweerstand hebben, dat klopt wel.

euhm ... snappen wie snappen kan #-o

Spetterslijk geen enkel probleem. Bochten op kiezel en droge ondergrond ook geen probleem. Maar in échte moos of extreem los zand vind ik dat hij de eigenschappen heeft van een semislick.
Jansen
Mountainbiker

Post by Jansen »

normaal vind ik de nobby nic het goed doen maar ik fietste laatst door heel veel modder, en het bleef allemaal in de band hangen. Grip was er niet meer, ben daar ook 2x onderuit gegaan #-o #-o
Durin
Mountainbiker

Post by Durin »

Ik vind ze super; ook in dikke slijk en moddertochten.

Misschien liggen ze er bij jullie allemaal gewoon evrkeerd op :wink:

Ofwel ligt het aan het feit dat ik mijn eerste mtb maanden met bontrager jones (aka de meest vermoeiende banden ooit) heb gereden.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Durin wrote:Ik vind ze super; ook in dikke slijk en moddertochten.

Misschien liggen ze er bij jullie allemaal gewoon evrkeerd op :wink:

Ofwel ligt het aan het feit dat ik mijn eerste mtb maanden met bontrager jones (aka de meest vermoeiende banden ooit) heb gereden.
Ofwel kennen we betere banden :wink: #-o
Durin
Mountainbiker

Post by Durin »

kan ook :-D
Durin
Mountainbiker

Post by Durin »

Weet er iemand trouwens of die Nobby Nic's met witte rand (zoals die op de Cube fietsen worden gelegd) ook apart in de handel verkrijgbaar zijn? Of zijn dat Cube exclusives?
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

cube exclusive :wink:

ksnap sommige commentaren hier niet... de prestaties van een band zijn van zo veel factoren afhankelijk, waarvan de druk en de ondergrond ongetwijfeld de belangrijkste...
voor de 1 persoon zal een NN een superband zijn, terwijl dat voor iemand anders een Michelin xcr AT is... volledig persoonlijk dus...
Durin
Mountainbiker

Post by Durin »

Swannie wrote:cube exclusive :wink:
jammer #-o
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik denk dat de eerste band nog moet gemaakt worden voor de ware slijk passages hoor, elke modderband zal wel een probleem hebben bij deze extreme slijk stukken.

Massini 8)
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Of ze moeten droge regen uitvinden :roll: :lol: #-o
Post Reply