potverdikke é nu is het 'weer' goe (allee in de west-vlaanders toch) zit ik wel verveeld zekers met rugpijn.
hopelijk alles terug inorde tegen maandag. Dan kan ik de mannen van mountainbike XL in Poperinge ne goeiendag gaan zeggen.
Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
vandaag een paar snelle rondjes gereden op een kort mtbike circuit, na een kwartiertje opwarming, snelste rondje: 17.27 minuten vs 20.57 een paar maanden geleden, mijn gemiddelde hartslag lag een paar slagen per minuut hoger (+ over mijn overslagpols) + maximale hartslag gehaald, toch leuk die polar trainingssoft 
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Kunde gij wel zeggen...Gf biker wrote: Wel onderweg door iets gestoken in mijn lip![]()
vermoedelijk een bij
waardoor ik hier nu zit of da'k een pak rammel gehad heb van mijn vrouwtje
(wat nie zo is zenne
)
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Gisteren avond. gereden.
50 Km mountainbike. Tour diksmuide.
Aan avs van 27. met twee man.(wel bijna hanse tijd kop gedaan)
Deze namidag 60 k/m op de baan met mountainbike.
Van koekelare spoorweg naar kust oostende naar middelkerke door slijpe, sint pieters kappelle naar koekalare.
Aan avs van 28. Redelijk veel wind en alleen.
Deze avond voor de eeste keer in mijn leven op een koersvelo gezeten.
50 kilometer met avs van 28.
Maar ke moest da eerst gewend worden.
En redelijk veel wind.
Met drie waarvan er twee kop deden en ik het meest.
50 Km mountainbike. Tour diksmuide.
Aan avs van 27. met twee man.(wel bijna hanse tijd kop gedaan)
Deze namidag 60 k/m op de baan met mountainbike.
Van koekelare spoorweg naar kust oostende naar middelkerke door slijpe, sint pieters kappelle naar koekalare.
Aan avs van 28. Redelijk veel wind en alleen.
Deze avond voor de eeste keer in mijn leven op een koersvelo gezeten.
50 kilometer met avs van 28.
Maar ke moest da eerst gewend worden.
En redelijk veel wind.
Met drie waarvan er twee kop deden en ik het meest.
-
Palmboy
- Mountainbiker
Accident
Hello,
Ik heb juist een accident gehad met het MTB.
Er was ne pippo dienen uit de parking van het bos kwam (aan de Aarschotsesteenweg - Tielt-Winge) en hij was de hele tijd naar links (de steenweg dus) aan het kijken. Voor mij was dit een afdaling dus ging ik in het begin toch redelijk snel. Ik ga al ff in de remmen voor mijn eigen veiligheid zogezegd. Maar dienen type blijft wegkijken van zijnen weg die hij in het oog moet houden en hij ging steeds maar meer links en links rijden. Ik dus mijn remmen vol toe, maar op die steentjes staat ge nie direct stil. Dienen vent reed al op het gras aan de verkeerde kant toen ik een doodskreet sloeg en over zijn motorkap zijn gevlogen.
Resultaat: krom voorwiel en een gekneusd been. En dan was hij maar aan het zagen dat ze (= de MTB'ers dus) hier maar komen afgevlogen op op de steenweg vliegen. En dat we alle twee in fout waren en de als de flikken erbij kwamen dat da niks zou opleveren. GVD hé, hij was dik in fout en hij weet het. Hij gaat mijn wiel betalen zegt hem en anders...
Enfin, ff buiten strijd en dan er weer tegenaan zeker?
Ik heb juist een accident gehad met het MTB.
Er was ne pippo dienen uit de parking van het bos kwam (aan de Aarschotsesteenweg - Tielt-Winge) en hij was de hele tijd naar links (de steenweg dus) aan het kijken. Voor mij was dit een afdaling dus ging ik in het begin toch redelijk snel. Ik ga al ff in de remmen voor mijn eigen veiligheid zogezegd. Maar dienen type blijft wegkijken van zijnen weg die hij in het oog moet houden en hij ging steeds maar meer links en links rijden. Ik dus mijn remmen vol toe, maar op die steentjes staat ge nie direct stil. Dienen vent reed al op het gras aan de verkeerde kant toen ik een doodskreet sloeg en over zijn motorkap zijn gevlogen.
Resultaat: krom voorwiel en een gekneusd been. En dan was hij maar aan het zagen dat ze (= de MTB'ers dus) hier maar komen afgevlogen op op de steenweg vliegen. En dat we alle twee in fout waren en de als de flikken erbij kwamen dat da niks zou opleveren. GVD hé, hij was dik in fout en hij weet het. Hij gaat mijn wiel betalen zegt hem en anders...
Enfin, ff buiten strijd en dan er weer tegenaan zeker?
Vorige week een vierdaagse in de ardennen gedaan (camperen/biken). In totaal 120km (alle vast routes rond Houffa). Alleen de rode roue nr 4 net gedaan omdat die veel parallel liep met nr 3, de laaste dag eerder de toerist uitgehangen(mpoet ook gebeuren hé)
. De gemiddeldes lagen altijd rond de 15.7 km/u.
tss worige week en nu ook nog gefiets, ma hoeveel weet ik niet meer, maar het enige dat ik mij herinner is een tocht gisteren langs het kanaal, in totaal, zoals altijd, 55 km aan een avs van 25.45 km/u en avs Hr 142(=is iets minder dan 70% bij mij). Zeg de mannen die hier avs'en van 28-30km/u neerzetten, enig idee hoe het met de hartslag staat dan? Ik ben daar gewoon is benieuwd naar of ge dan "dood" zijt, of nog zo fris als voor je vertrok?
tss worige week en nu ook nog gefiets, ma hoeveel weet ik niet meer, maar het enige dat ik mij herinner is een tocht gisteren langs het kanaal, in totaal, zoals altijd, 55 km aan een avs van 25.45 km/u en avs Hr 142(=is iets minder dan 70% bij mij). Zeg de mannen die hier avs'en van 28-30km/u neerzetten, enig idee hoe het met de hartslag staat dan? Ik ben daar gewoon is benieuwd naar of ge dan "dood" zijt, of nog zo fris als voor je vertrok?
Bij mijn laatste intensieve duurtraining (72.4 kms à 30.4 gemiddeld) had ik een gemiddelde hartslag van 83% van mijn maximum. Bij ext. duurtrainingen heb ik een hartslag van rond de 70% en een snelheid van 26-27 km/h.Genius wrote:het enige dat ik mij herinner is een tocht gisteren langs het kanaal, in totaal, zoals altijd, 55 km aan een avs van 25.45 km/u en avs Hr 142(=is iets minder dan 70% bij mij). Zeg de mannen die hier avs'en van 28-30km/u neerzetten, enig idee hoe het met de hartslag staat dan? Ik ben daar gewoon is benieuwd naar of ge dan "dood" zijt, of nog zo fris als voor je vertrok?