nog plaats voor mij om te te gaan.
gisteren van merlin vernomen over de samenkomst.
wil wel meekomen!
1- Maurice
2-Farmer Cowboy
3-Bart
4-GF BIKER
5-Horry Borry
6-Manitou
7-Ren&Stimpy
8-RT
9-Lucky7
10-Sharplikeascalpel
11-Merlin
12-Kawa
13-hydrus
14-Krisbike
15/16 itekbiker & zn
17- Amateurke
18- moab
19 -rikke
20- Atagev
21- Schijfrem ( 2e poging )
22-GB
23 Johnny
24-trekbiker
25-HIM250 & broer
26-pr023473
27-Blue Biker
28-dj (dexia boy)
29-Masterm^nd
28.03.2005 Meeting Dilsen.
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
GF een mindere conditie? geen bedoel jeGf biker wrote:axirally wrote:Ik zal er niet bij zijn a.s. maandag. Eerst toch maar wat meer zelf trainen, aleer ik me tussen het "geweld" stort.
Mss wel beter.
Er zitten er nog bij die een mindere conditie hebben zenneen het is samen uit samen thuis. Geen reden om thuis te blijven dus.
![]()
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
De weersvoorpellingen zien er nie al te rooskleurig uit. Laat hopen dat 't toch meevalt. Rotselaar daarentegen was nat, maar super!! 
Ach ja, zolang het maar geen uren aan een stuk regent. Maandagmorgen kan je daar pas een beeld over hebben. Ze hebben ook 20 cm sneeuw voorspeld een maadje geleden. Maar ze waren de komma vergeten, denk ik. 't Moest 2,0 cm zijn
. Weermannen kun je niet echt vertrouwen. Het zal nooit zijn wat ze nu voorspellen. Ofwel beter, ofwel slechter.
En maandag zal het bij regenweer de laatste test zijn voor mijn remmen. Als ze dan nog fluiten, moeten ze me maar nieuwe zetten. 400 km moest ik er mee hebben gereden. k Zit er al over maar ik geef ze nog één kans.
Ik heb die zanderige afdaling nog eens gedaan. Deze keer wat sneller dan vorige week. Ik moest denken aan Maurice zijn spreuk " Whoooaaaaa ene .... boom"
Ik heb me maar in de struik er langs laten vallen. Met zand tot in mijn onderbroek als gevolg

En maandag zal het bij regenweer de laatste test zijn voor mijn remmen. Als ze dan nog fluiten, moeten ze me maar nieuwe zetten. 400 km moest ik er mee hebben gereden. k Zit er al over maar ik geef ze nog één kans.
Ik heb die zanderige afdaling nog eens gedaan. Deze keer wat sneller dan vorige week. Ik moest denken aan Maurice zijn spreuk " Whoooaaaaa ene .... boom"