Omgeving Mechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
adrenalinerush
Mountainbiker

Post by adrenalinerush »

Zijn er mensen die tijdens de week tijd hebben om in de dag te gaan biken? Ben zelf van Sint-Katelijne-Waver en nu een paar maand bezig met te biken.
jannepanne
Mountainbiker

Post by jannepanne »

Wowtre wrote:ik ben deze topic al efkes uit het oog verloren maar heb eens de moeite gedaan om wat beeldekens te maken
Werchter Classic
er zit wel iets meer bos in dan op de fotos te zien maar 't is natuurlijk ' zonienwoud niet
Ik zie dat dit tochtje in het bloso domein passeert(of 1 van de foto's is enorm misleidend). is dit een aangeduide route. Of is hier ergens een plannetje van? Ik ben zelf van zemst dus zou in Hofstade op deze route kunnen aanpikken en vandaar heel de tocht doen.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

geen aangeduide route en idd een stukske door bloso domein van hostade, ook de beste stukken van de bloso van haacht

geen aangeduid parcours en heb jammer genoeg (nog) geen GPS maar stuur gerust een mailtje als je eens op zondag wil meerijden, ik start meestal rond 8u30-9u en soms rijdt coppie ook mee
adrenalinerush
Mountainbiker

Post by adrenalinerush »

rijd ge iedere zondag? dan wil ik ook wel eens mee bollen... hoeveel km's is het ongeveer in den totaal, en wat is jullie gemiddelde snelheid?
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

adrenalinerush wrote:rijd ge iedere zondag? dan wil ik ook wel eens mee bollen... hoeveel km's is het ongeveer in den totaal, en wat is jullie gemiddelde snelheid?
ik rij bij iedere zondag nu en dan pik ik eens een TT of bloso mee maar 3 op 4 is toch lokaal. parcours varieert regelmatig, afstand gaat van 40 tot 60, gemiddelde snelheid op de rit varieert rond 20-22kmph maar langer en sneller is een optie ;-)

volgende week 28/09 rij ik een korte toer omdat ik om 12uur in gent moet staan. start aan de trianonbrug om 8u30 voor een ritje van max 2u
adrenalinerush
Mountainbiker

Post by adrenalinerush »

Wowtre wrote:
adrenalinerush wrote:rijd ge iedere zondag? dan wil ik ook wel eens mee bollen... hoeveel km's is het ongeveer in den totaal, en wat is jullie gemiddelde snelheid?
ik rij bij iedere zondag nu en dan pik ik eens een TT of bloso mee maar 3 op 4 is toch lokaal. parcours varieert regelmatig, afstand gaat van 40 tot 60, gemiddelde snelheid op de rit varieert rond 20-22kmph maar langer en sneller is een optie ;-)

volgende week 28/09 rij ik een korte toer omdat ik om 12uur in gent moet staan. start aan de trianonbrug om 8u30 voor een ritje van max 2u
ik kom dan net van de nacht af.. Dus dat zou wat zwaar zijn om dan al direct op mijnen velo te springen. Het weekend erna zitten we aan zee, en dan... dan heb ik tijd om eens af te spreken. K zal t in men agenda zetten da ik het zeker niet vergeet :bounce:
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

Mechelse Mountain Bikers

Hallo,
Dit is een poging om mechelse mountainbikers bijeen te brengen, de leden van de informele groep kunnen dan ritjes op de kalender plaatsen en iederen staat vrij om aan te pikken. Aansluiten kan via een google account.

eerste twee toerkes zijn ondertussen achter de rug en er zijn al wat members van de MMMBikers nog liefhebbers? hier kan je membership aanvragen, kan ook via een pb of e-mailtje naar mij

greetz,
wowtre
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Iemand zin om nu zaterdag 11/6 een toer te biken 80km start 8U grote markt Mechelen (stad huis) ofroad na 500m enkel indien droog weer stuur pb om te bevestigen
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

patje2 wrote:Iemand zin om nu zaterdag 11/6 een toer te biken 80km start 8U grote markt Mechelen (stad huis) ofroad na 500m enkel indien droog weer stuur pb om te bevestigen
lukt het niet op viaMMMBikers ? ik heb je nochtans member gemaakt

de rest kan er vrij goed mee aan de slag en er zijn ondertusen al enkele afspreken gewwest
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Wowtre wrote:MMMBikers
Heb me ook ne keer aangemeld se
Post Reply