Eerste klim de Holleweg: alles gaat goed tot ze voor je beginnen af te stappen en je dus ook voet aan grond moet zetten, al zag ik enkelen het wel proberen/lukken...
Tweede klim: chainsuck, afstappen en boel vrij maken.
Toen dacht ik dit is er over; maar dan kwam nog Vossekot en Linde bos en in mindere mate Chartreuse en dit maakte veel goed. Tussendoor nog enkele malen mogen stoppen voor chainsuck maar de betere stukken maakte veel goed. Ergens op een boerwegel onderuit gegaan voorwiel weggeschoven, en 100m verder net geen prikkeldraad mogen voelen.
De Kalvarieberg 1 & 2 waren ook weer lekker, spijtig enkel van de ravi, dan kan je niet voluit gaan in de afdaling of je schiet er voorbij
De stukken nadien naar Pellenberg waren dan weer iets te veel modder.
Over het algemeen: ravi's dik in orde, bepijling dik in orde, weeromstandigheden heb je geen invloed op, en je weet het effect niet van 100den rijders op het parkoers, maar sommige stukken weet je van dit gaat er over. De laatste klim was het helemaal lachen, ik zag nog meisje met haar hond afkomen die ah joggen was en die bekeek dit zo van ik zal wel elders gaan joggen.
Al bij al tevreden naar huis gekeerd, al heb ik toch ook wel paar keer gevloekt op de modder die het klimmen belemmerde, en bij momenten lastig deed bij het rijden. De leuke stukken maakten dan weer heel veel goed.