12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Locked
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Veel suc6 morgen op de mountainbikers dag morgen. Evenveel volk als vorig jaar toe gewenst. Hopelijk komt er zelfs meer volk af . ZEker de streek loont best om een bikeje te wagen. Groetjes en spijtig dat ik er niet bij kan zijn.Rudy VdE.
Last edited by beethoven on Sat 12 Feb 2005 12:19, edited 1 time in total.
Guest

Post by Guest »

farmer/cowboy wrote:Zijn kleine geiten hetzelfde als ouwe wijven???? :lol: :lol:
De geur mss wel :-& 8-[
Guest

Post by Guest »

maurice wrote:
swerkfiets wrote:mijn griepmedicatie blijkt goed te werken. dus ik zal er 99% zeker zijn
Da zijn de manne =D> =D> :wink: .

@ Atagev, Da moet net lukken, we wachten anders wel een paar minuten op u znn.

Voor de laatkomers e.d hierbij mijn speciaal MTB GSM nummer. 0495691967
dus nog ene keer het nummer voor de laatkomers
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Ik ben er niet geraakt - was van morgen al om 8u45 bij Hilset maar ben daar maar buiten gekomen om 10u (veel bijgeleerd - thanks luc).

Had het zonneke geschenen dan zou ik meer haast gehad hebben.

Hoop dat het plezant was.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

'T was plezant. Proficiat aan de mannen die dit geregeld hebben, het was een mooi parcours. Vanmorgen nog lichte twijfel, met al die regen maar ik ben toch blij dat ik vertrokken ben.
Alleen spijtig dat ik gisteren in die modder in Peer mijn remblokjes heb opgereden. Natuurlijk niet nagekeken en daar stond ik vanmorgen praktisch zonder achterrem #-o (na de tocht waren er verschillende die wat minder remden :D ) Ik heb het dan maar wat rustiger aangedaan op de afdalingen, ik heb er zelfs wat overgeslaan :oops:

Na de tocht een goei douche, spaghetti en een pintje.
Het was een fijn om wat gezichten te kunne plakken op al die nicknames.
De afwezigen hadden ongelijk. Volgende keer ben ik terug van de partij. :wink: (dan is het ook wat korter bij huis, he GF :wink: )

grtz
kawa
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Ik heb ook een mooie dag gehad in Rotselaar. Het weer was niet ideaal, maar zeker goed genoeg zodat het nog plezant bleef. Het parcours lag er vettig bij, en doorheen de tocht waren wij en onze bikes ook allemaal vettig... Op het einde had ik helemaal geen remblokken meer, en heb ik de laatste 2 afdalingen moeten lopen om geen ongelukken te begaan. De apres-bike deed ook deugd om terug op krachten te komen. De mooie serveerster en het meisje dat aan het squashen was zorgden voor de nodige afleiding :drunk:
Bedankt aan al degenen die hun werk erin gestoken hebben deze tocht waar te maken.

Oh ja, voor ik het vergeet, het is mij gelukt de afdaling te nemen zonder iets te breken :D
swerkfiets
Mountainbiker

Post by swerkfiets »

het was niet evident om in dit hondeweer een bende rond te gidsen op glibberige paden. Misschien hier en daar beter het alternatieve pad omhoog genomen in plaats van het steile waar iedereen te voet naar boven moest goede bevoorading die wat van zijn charme verloor door het slechte weer Met een beetje meer geluk was het weer gebleven zoals in het begin van deze week en blijf je met plezier wat langer op zo'n bevoorrading. Na de stop wel de shortcut naar de Meander teruggenomen met een medebiker want ik had belooft niet telaat thuis te zijn (echtgenote ziek)
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

Yakke wrote: De mooie serveerster en het meisje dat aan het squashen was zorgden voor de nodige afleiding :drunk:
ik heb precies iets gemist door niet te blijven voor den après, maar moest nog met den bike 20KM naar huis, en vandaar naar de velowinkel voor nieuw remblokjes en da heb ik nog just gehaald.

als het wat beter weer was geweest zou dit een zeer mooie toch geweest zijn, nu is het iets meer uitgedraaid op een modderbad maar het bleef een sjikke tocht, proficiat aan de organisatie. enkel spijtig van mijn remblokskes die er helemaal door waren na 1800KM en veel slijk waardoor ik met stereo-geluid op mijne bike zat, en flinstone-remmaneuvers moest doen, de laatste afdaling was zonder rem trouwens :drunk:

farmer/cowboy had precies wel een beetje last van de jenever tijdens de bevoorrading :drunk:

Volgend jaar rijd ik wss terug mee, maar dan hopenlijk met beter weer.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

\:D/ \:D/ \:D/ Weer ne Mountainbike.be dag erop zitten en weer een zoals da moet zijn. Ondanks het barslechte weer heb ik genoten op de bike, mijn woesie syndroom ben ik nu wel kwijt hoop ik (hé mannen :wink: ) ik als modder hater onder dees omstandigheden uit mijn bed komen en dan aanzetten voor een perfekt uitgestippeld moddertochtje :-({|= applaus voor mezelf =D> =D> :lol: :lol: . Een dikke merci aan de gidsen is hier ook op zijn plaats want zonder hen was dit nie mogelijk. Alleen jammer dat het weer bijna nie toeliet om foto's te maken, en da we daarom geen groeps foto hebben gemaakt.Voor de start regende het oude wijven en na aankomst was iedereen blij om snel onder ne warme douche te staan. Ne super gezellige ongelooflijk goe geslaagde dag met enkele uurtjes aprés erachteraan (daar heb ik wel enkele foto's van genomen, zet ze straks online als ze gelukt zijn. :-? ) \:D/ de afwezigen hadden ongelijk. :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Van Cot wrote: farmer/cowboy had precies wel een beetje last van de jenever tijdens de bevoorrading :drunk:
Last van???? Ik probeerde allen da(zelf meegebracht) stenen fleske leeg te tappen... zelf maar een klein scheutje genipt zelle!!! :D
Locked