ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dimme
Mountainbiker

Re: ATB Cross

Post by Dimme »

da van da zand kan wel eens kloppen... ik ga regelmatig tegen de grond in bochtjes met losse zand en dan kunde wel eens zo'n zandwolk veroorzaken, zeker met mijn gewicht :)
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

Heb me net ingechreven in de D klasse
Seffes betalen e dan benieuwd wat mijn nr is :-D
En dan aftellen naar volgende zondag :-D

Gr
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

iemand naar Alphen geweest vandaag?

Vanmorgen zelf is naar Meerhout geweest: Miljaar seg, de eerste 2km is bijna constant vol gas... echt iets voor de snelheidsduivels :lol: De rest van het parcours is ook wel netjes (en snel), alleen de weide waar ge over moet was nog afgesloten. Als hier de wind slecht staat kan da wel is ff afzien worden :)
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

wij zijn afgezakt naar Alphen, knap parcour, maar wel zwaar (voor mij dan toch) weinig plekken om te recupereren , dus dat word afzien binnen 2 weken. :-D

heel knappe omgeving ook , al was het wel moeilijk voor mij om zonder linten de juiste weg te volgen. was niet steeds duidelijk, toch blij dat ik er geweest ben.
kristof gilis
Mountainbiker

Post by kristof gilis »

Inderdaad leuk parcourtje ma ga nog veel moeten fietsen en trainen. Pffff ma heb er wel al zin in!
Snelle Gerry
Mountainbiker

Post by Snelle Gerry »

De moraal zit goed, en de conditie redelijk. De goesting serieus goed, maar denk dat er redelijk wat tegenstand gaat zijn in de verschillende klasses. Da moet natuurlijk e!!!!!!!!!! One week to the races, pedall damn it, haha!!!!!
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

Dimme wrote:Vanmorgen zelf is naar Meerhout geweest: Miljaar seg, de eerste 2km is bijna constant vol gas... echt iets voor de snelheidsduivels :lol: De rest van het parcours is ook wel netjes (en snel), alleen de weide waar ge over moet was nog afgesloten. Als hier de wind slecht staat kan da wel is ff afzien worden :)
Ik ben daar met Marc gaan verkennen. Die weide kan inderdaad wel eens pijn doen. Daar hing ik na één ronde al dubbelgeplooid tussen mijne kader, zoals je ook op het verkenningsfilmpje kan zien ;-)
Droog valt het nog mee, maar als dat nat ligt....

En de eerste 1,5 km is inderdaad snel. Maar ik vind dat het 2 de deel wel veel goedmaakt!
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

@TPL... ik denk dat er zo nog veel gaan dubbelplooien daar :-D

Maar die eerste 1,5km is echt nie normaal... Ik ging is ff doortrekken (1ste rondje) op da eerste stuk en werd door 2 man vlotjes voorbijgestoken. Menne moraal zakte pas echt toen ik op menne kilometerteller zag da'k zelf 39km/u reed :cry: . Ergste van al was da'k toen ineens haaks om moest, da vals plat op richting bos... er is duidelijk nog VEEL werk aan de fysiek en de benen :-)
dirkc
Mountainbiker

Post by dirkc »

Kan je het rondje in Overpelt morgen verkennen.

Mvg
Dirk
Ilpirato
Mountainbiker

Post by Ilpirato »

Was gezellig druk bij de verkenning van Alphen! Leuk gevarieerd, technisch maar stiekum zwaar rondje! Ik heb de ronde opgenomen met Strava voor Android. Ik heb het opgeslagen als GPX maar kan dit ook hierin geimporteerd worden?
Post Reply