Za 28/01/2012 Jabbeke :: V.T.T. Permeketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Ploficiat

Post by Signer »

Zoals voorgaande edities was deze weeral 300% af. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ons ferm geamuseerd met 4 Copains waarbij er zeker niet traag werd gereden.
WTC Jabbeke doe zeker zo verder,fun van begin tot lastige einde.
:lol: :lol:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Vandaag ook terug genoten wat voor mij toch de beste toertocht uit de streek is :roll: en ons clubke was vandaag ook eens massaal aanwezig met maar liefst 14 choufkes waren we in Jabbeke =D> =D>

Overal heb ik goed kunnen doorrijden en de bike wash =D> =D> , de bevoorradingen =D> =D> , het parcours =D> =D> ,de bepijling =D> =D> , de apres =D> =D> van de douches kan ik niet meespreken

Ikzelf met mijn fiets afgekomen en had in totaal 89 km op mijn teller :lol:

tot volgend jaar

:wink:
gulleke
Mountainbiker

Post by gulleke »

leffingenoartje wrote:Vandaag ook terug genoten wat voor mij toch de beste toertocht uit de streek is :roll: en ons clubke was vandaag ook eens massaal aanwezig met maar liefst 14 choufkes waren we aanwezig =D> =D>

Overal heb ik goed kunnen doorrijden en de bike wash was super, van de douches kan ik niet meespreken

Ikzelf met mijn fiets afgekomen en had in totaal 89 km op mijn teller :lol:

:wink:
Nog es bedankt om me naar huis te voeren hé. =D> Oorzaak van dubbele lekke band was inderdaad klein scheurtje in de Buba. Nieuwe buba ligt er ondertussen al op en getest ... dik tevreden met 102 km vandaag. En aan de andere Choufkes bedankt voor het gezelschap .
@ WTC Jabbeke : superrit =D> =D> kom volgend jaar zeker terug.
Mr-Michel
Mountainbiker

Post by Mr-Michel »

dit was m'n laatste MTB voor deze winter en ik weet goed genoeg waarom deze altijd de laatste is... ik kan enkel mijn duim de lucht injagen om duidelijk te maken wat ik van deze rit vind, had eerder al hertsberge gereden, maar deze komt er voor mij toch nog net boven, je hebt zo die grote drukte niet! vanuit torhout heen en terug 86km op teller, hier zit een tevreden fietser =D> =D> =D>
zonder ongelukken tot volgend jaar jabbeke
Focusrider
Mountainbiker

Feedback 2012

Post by Focusrider »

=D> =D> =D> Kan me enkel aansluiten bij onderstaande commentaren. Was veel te vroeg wakker en besloot maar ineens naar Jabbeke te rijden. Goed opgewarmd begonnen aan deze onvergetelijke rit. Ik was blij in Jabbeke gestart te zijn en niet bij de bevoorrading bij de paters. Het toch wel zwaardere parkoers, dat er al bij al nog redelijk droog bij lag, had een prima evenwicht in moeilijkheidsgraad.
Blijf in principe nooit voor de hapjes, maar die pizza smaakte toch zulle. Bij deze reserveer ik voor volgend jaar (en zal zeker niet alleen zijn) Bravo zulu voor het ganse team!!! =D> =D>
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

We gaan het kort houden: TOPPER
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

4de Grysperre MTB tocht - 18/03/2012 te gits
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... fcOU1k8gX3
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

schitterende toch, prachtige bepijling, zeer veel werk in gestoken. Echt sjiek!
Door het hoge offroadgehalte toch wel wat zwaar op het laatste :P
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Na de bokes met choco vanmorgen vol goede moed naar Jabbeke afgezakt met hoge verwachtingen....................en die werden stuk voor stuk waargemaakt. (o)

Veel off road , leuke technische dingen en vooral goed berijdbaar. :-D

Zéééér knappe organisatie. =D> =D> =D>

@spiermassa : Sorry maar ik had u niet gezien/herkent.
Dacht dat ge een gestrande ziel waart langs de kant want het was daar redelijk drassig hé , maar mijne maat wist te vertellen dat ge pech had.
Sorry zulle :oops:
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Gewoonweg fantastisch !! Véééééél (goed berijdbare) off-road. Proficiat aan de organisatie en tot op jullie zomertocht ! =D> =D> =D> =D> =D>
Fuel EX 9
Mountainbiker

Post by Fuel EX 9 »

ook aanwezig voor de 55, en zoals iedereen heb ik me super geamuseerd.
Zone 26 zelfs 3 keer : 1 keer zat ik in de file, 2de keer was zo leuk dat ik nog eens wilde
Jabbeke tot de zomertocht
Post Reply