Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Gisterenavond ook kletsnat thuisgekomen.
Onderweg gestopt voor een andere fietser te helpen die aan het sukkelen was om zijn band op te pompen. Mijn pomp (met een co2 bommetje) even geleend, maar band liep telkens terug leeg.
Fiets aan de kant gezet, even later merk ik op dat mijn achterband ook plat staat #-o #-o #-o
In de gietende regen een band vervangen is toch niet alles, vettige boel
Gelukkig had ik nog een bommetje over, pfff en terug weg
Die gast heeft uiteindelijk zijn vrouw moeten bellen, ik ben toch nog zelfstandig thuisgeraakt...
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

...slechts een troost, slechter wordt het niet meer !!!! het zijn de maartse buien al :bounce: :bounce: :bounce:
Deze morgen met de wind in de zeilen, deze namiddag.....bweeeeeergh....bijna omgewaaid op de fietsroute :-) en de wind tegen, 't was even puffen se.
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Vanmorgen verradelijk glad op baan. Heb in Meise de grond dan maar eens gekust...
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Deze week al iedere dag met de mtb naar mijn werk gefietst. Goed voor 66 km per dag. Maandag 's morgens en 's avonds zeiknat geworden. En vandaag was mijn zadel los gekomen en naar achteren gekanteld door in een put te rijden :evil: Dat rijdt dus niet gemakkelijk :cry: Na een goed doucheke is de misérie echter al snel vergeten =P~
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

nja, deze week is het inderdaad niet van de poes om met de fiets te rijden.
Wat de gladheid betreft, vandaag moest ik in Gent zijn (niet met de fiets dus...) en ik lag er ook bijna met mijn façace tegen de aardbodem. In Brussel leek het nochtans zo glad niet?
antihero
Mountainbiker

Post by antihero »

hallo,

ik zou graag (af en toe) van Brussel (werk) naar Gent (thuis) fietsen. Weet iemand waar ik de mooie baantjes kan vinden? Want als ik zelf moet beginnen zoeken dan vrees ik dat ik de eerste keren nooit thuis raak...
(het mag een gpsroute zijn of zo)

thanks
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

marzokki NQH wrote:nja, deze week is het inderdaad niet van de poes om met de fiets te rijden.
Wat de gladheid betreft, vandaag moest ik in Gent zijn (niet met de fiets dus...) en ik lag er ook bijna met mijn façace tegen de aardbodem. In Brussel leek het nochtans zo glad niet?
Brussel valt meestal wel mee, 't zijn de randgemeenten die er gladjes bijliggen. Vanmorgen was het ook weer gezellig trouwens...
Leo
Mountainbiker

Post by Leo »

Heel goed nieuws! Fietsvergoeding wordt een recht voor alle werknemers en de vergoeding gaat van 0,15 naar 0,20 euro/km.

In De Standaard van 18/02/2009 (http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... d=AS26KFVD)
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Leo wrote:Heel goed nieuws! Fietsvergoeding wordt een recht voor alle werknemers en de vergoeding gaat van 0,15 naar 0,20 euro/km.

In De Standaard van 18/02/2009 (http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... d=AS26KFVD)
Super! Dat zal mij maandelijks een bonus opleveren van ong 6 euro!! =D> =D>
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Leo wrote:Heel goed nieuws! Fietsvergoeding wordt een recht voor alle werknemers en de vergoeding gaat van 0,15 naar 0,20 euro/km.

Dat werd wel eens tijd!
3€ per dag extra =D>
Post Reply