Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Canis Lupus
- Mountainbiker
Post by Canis Lupus »
21/12 alle kerstkaartjes in de brievenbussen gaan stoppen ipv ze dit jaar eens te versturen: Goed voor 55.48 km, aan 22.90km/u gemiddeld, max snelheid 47.60km/u, 2060 kcal, 152 gemiddelde hartslag, 187 max hartslag, 438 positieve hoogtemeters.
Vandaag: Liedekerke>Muur G'bergen>Aalst: 53.16 km, aan 23.30km/u gemiddeld, max 43.50 km/u, 2020 kcal, 154 gemiddelde hartslag, 189 max hartslag, 314 positieve hoogtemeters. Maar DAMN!!!! wat was de terugrit van G'bergen IJZIG koud door die tegenwind!!!! Gemiddelde snelheid lag op de terugrit 7km/u lager dan de heenrit door die wind.
Vandaag: Liedekerke>Muur G'bergen>Aalst: 53.16 km, aan 23.30km/u gemiddeld, max 43.50 km/u, 2020 kcal, 154 gemiddelde hartslag, 189 max hartslag, 314 positieve hoogtemeters. Maar DAMN!!!! wat was de terugrit van G'bergen IJZIG koud door die tegenwind!!!! Gemiddelde snelheid lag op de terugrit 7km/u lager dan de heenrit door die wind.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Na een w-e plat rust, ben ik vandaag naar het werk gereden (11 km oostelijke richting om 07.15....bij de laatste 2 km heb ik een heel rare ervaring meegemaakt, ik werd gewoon slaperig en had geen enkele mentale gevoelens meer, kracht om af te remmen evenmin (een daling van een paar honderd meters op zand grond, bij Container Budé in Rotem aan het oud zinkfabriek)....op het werk aangekomen heb ik maar aan een dingen gedacht: een stoel om op te zitten, want ik viel gewoon flauw
Dusse met de camionette van het werk naar huis terug gebracht en verdere prestaties herleid tot : liggen en rusten
Eigenlijk had ik het geluk aan mijn kant, want op de fietsroute zo vroeg in de morgen, kom je niet veel volk tegen, en dan flauwvallen en mss een tijd in de kou liggen
Dusse met de camionette van het werk naar huis terug gebracht en verdere prestaties herleid tot : liggen en rusten
Eigenlijk had ik het geluk aan mijn kant, want op de fietsroute zo vroeg in de morgen, kom je niet veel volk tegen, en dan flauwvallen en mss een tijd in de kou liggen
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
kies u eens een andere avatar
denk dat het spook er voor iets tussenzit.
neen serieus eens bij een dokter langsgaan zou ik zeggen.
neen serieus eens bij een dokter langsgaan zou ik zeggen.