Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Sjoerie
- Mountainbiker
Psst!Smouter wrote:Vandaag voor de eerste keer in Herentals weesten biken,echt een fantastisch parcours!! Ze zullen mij daar nog zien.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=37383
Vandaag met Strikybart op de route geweest.. ne singletrack en een klimmeke terug bereidbaar gemaakt dat we nodig hebben op de meeting
Nog wat verkenning gedaan op blauw
Als iemand mijn bril (zwarte van BBB) tegenkomt zou ik deze graag terug hebben.. ik ben deze op rood verloren bij het opruimen van de singletrack aan de linkerkant van de weg die daar loopt (richting speelplein kruisberg)
-
ClassicDriver
- Mountainbiker
Post by ClassicDriver »
Eerste maal herentals vandaag gereden en ik kom ook nog ns terug
Begonnen aan camping Floreal.
Eerst de blauwe route met aansluiting groen gedaan.
Toen groen + rood gedaan.
Dit is goed voor 47km fietsplezier.
Bepijling: 100% in orde. Vooral de gevaarbordjes vind ik ideaal. Omdat je toch met een redelijke snelheid steeds uit de bossen komt en dan ineens een weg moet oversteken.
Parcours: blauw + groen = redelijk drassig. Toch genoeg plassen doorkruist. Bij rood heb ik éénmaal moeten zoeken naar het pad. Dit komt door de boomkap en hierdoor was ik eventjes het noorden kwijt. Maar vrij vlug toch een plaatje gevonden.
Zelf vind ik dit een mooie trainingsronde. Niet al te technische en bijna geen hm's. Maar dat verwacht ik ook niet van deze streek. volgens mijn tellertje heb ik op deze 47km, 196hm.
Ik kom zeker nog ns terug voor deze combi te rijden.
Begonnen aan camping Floreal.
Eerst de blauwe route met aansluiting groen gedaan.
Toen groen + rood gedaan.
Dit is goed voor 47km fietsplezier.
Bepijling: 100% in orde. Vooral de gevaarbordjes vind ik ideaal. Omdat je toch met een redelijke snelheid steeds uit de bossen komt en dan ineens een weg moet oversteken.
Parcours: blauw + groen = redelijk drassig. Toch genoeg plassen doorkruist. Bij rood heb ik éénmaal moeten zoeken naar het pad. Dit komt door de boomkap en hierdoor was ik eventjes het noorden kwijt. Maar vrij vlug toch een plaatje gevonden.
Zelf vind ik dit een mooie trainingsronde. Niet al te technische en bijna geen hm's. Maar dat verwacht ik ook niet van deze streek. volgens mijn tellertje heb ik op deze 47km, 196hm.
Ik kom zeker nog ns terug voor deze combi te rijden.