wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
kawa
Mountainbiker

Re: wie rijd er moto?

Post by kawa »

We gaan terug de goei richting uit. :-D
snellle edddy
Mountainbiker

Post by snellle edddy »

the smoker , bekende plaats , komt daar nog veel volk ??? en zijn die werken daar nu al gedaan !!
was't nu drie of vier jaar geleden da'k daar nog gepasseerd :lol: ben om in't "witte huis "eene te gaan drinken . Nu met de fjr rij ik meer de andere kanten op .
the_smoker
Mountainbiker

Post by the_smoker »

snellle edddy wrote:the smoker , bekende plaats , komt daar nog veel volk ??? en zijn die werken daar nu al gedaan !!
was't nu drie of vier jaar geleden da'k daar nog gepasseerd :lol: ben om in't "witte huis "eene te gaan drinken . Nu met de fjr rij ik meer de andere kanten op .
Ben er zelf al nen tijd ni meer geweest omdat ik daar toch alleen maar wild ging en eerlijk gezegd elke keer men leven ging riskeren voor men overtollige energie te laten verdwijnen. Vond mijn 190pk zelfs al te weinig :oops: voor mijn doeleinden. Ik heb ergens best wel een paar schroeven los #-o
snellle edddy
Mountainbiker

Post by snellle edddy »

ja dat gaat eens iets vu de gazet zijn dan , herre al is met ne hoogpooter test gereden !!!
kost niks alle meestal toch niet , maar ge kunt die ook is lekker misbruiken .Ik denk dat de soes plaat gaat moeten maken .
the_smoker
Mountainbiker

Post by the_smoker »

snellle edddy wrote:ja dat gaat eens iets vu de gazet zijn dan , herre al is met ne hoogpooter test gereden !!!
kost niks alle meestal toch niet , maar ge kunt die ook is lekker misbruiken .Ik denk dat de soes plaat gaat moeten maken .
IK heb al met een massa aan motor proefgereden :-D
Heb ook een motorcross leven achter mij dus snelheid en gekke dingen zitten me een beetje in het bloed. Het gaat van Ducati Monsters tot Buells tot.....Tja zeg het maar :-D . Ik heb geen enkele motor gereden die me echt mijn ding gaf dat ik wou. Buiten de S1000RR en de R'1 maar dat is hetzelfde niveau he :-D . Ik heb wel even gedacht aan een Hypermotard ofzo wegens het niet gebruiken van het voorwiel.....Maar zoals in privébericht te lezen valt heb ik andere prioriteiten dan tegen 300km/u in de haven te gaan racen :-D
Staan trouwens nog wat filmpies van Kallo op youtube van ons :-D :-D :-D :-D

Edit : Veel te veel fucking smiley's hier!!! Sbie zit ik weer op kapaza he!! Kom speciaal naar hier om mezelf te verdiepen in het mountainbike ](*,) ](*,) ](*,)
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

the_smoker wrote:[Vond mijn 190pk zelfs al te weinig
](*,)
the_smoker
Mountainbiker

Post by the_smoker »

kawa wrote:
](*,)
Op circuit meer dan genoeg , in de haven mocht het iets meer zijn :-D
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

the_smoker wrote:
kawa wrote:
](*,)
Op circuit meer dan genoeg , in de haven mocht het iets meer zijn :-D

Tja.... =;
the_smoker
Mountainbiker

Post by the_smoker »

Op een mountainbike forum klinkt dit nogal vreemd maar op het motorforum in de haven topic was dit de normaalste zaak. :oops:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

the_smoker wrote:Op een mountainbike forum klinkt dit nogal vreemd maar op het motorforum in de haven topic was dit de normaalste zaak. :oops:

Da is nie van vreemd klinken... 190pk te weinig vinden... da's gewoon overdrijven.

Is natuurlijk een verloren zaak om hierover in discussie te gaan, maar als gij denkt dat die 190pk nog te kort komt en dat gij al die pk's de baas kunt... dan moet ge uwe tijd nie gaan verdoen in de haven, maar aanschuiven naast Rossi en z'n vrienden. Ge gaat er nog veel geld verdienen ook.
Post Reply