Mijn nieuwe aanwinsten...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- ghost rider
- Mountainbiker
Post by ghost rider »
welke lbs als ik vragen mag, ben namelijk ook van sn en vind ze wel lekker geilelmago wrote:Vanmorgen ook nog eens bij mijn lbs gepasseerd.![]()
Resi bike in Nieuwkerken, is sinds een tijdje verdeler (van alle producten van Sabma trouwens).ghost rider wrote:welke lbs als ik vragen mag, ben namelijk ook van sn en vind ze wel lekker geilelmago wrote:Vanmorgen ook nog eens bij mijn lbs gepasseerd.![]()
Goeie service en heel scherpe prijzen bij Bart.
Is zelf een ECHTE mountainbike liefhebber, heeft nog competitie gereden en zijn broer rijdt nog wedstrijden.
- ghost rider
- Mountainbiker
Post by ghost rider »
aah, ik vond de prijzen en service eig niet echt super toen ik men fiets binnenstak voor onderhoudelmago wrote:Resi bike in Nieuwkerken, is sinds een tijdje verdeler (van alle producten van Sabma trouwens).ghost rider wrote:welke lbs als ik vragen mag, ben namelijk ook van sn en vind ze wel lekker geilelmago wrote:Vanmorgen ook nog eens bij mijn lbs gepasseerd.![]()
Goeie service en heel scherpe prijzen bij Bart.
Is zelf een ECHTE mountainbike liefhebber, heeft nog competitie gereden en zijn broer rijdt nog wedstrijden.
mja, ik zal wel eens gaan zien wat ze kosten he :-)bedankt van het antwoord
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Het is te HOPEn voor uw vrouw dat gij niet zoals de Sint, véééél te vroeg komt!!!
Wel zonde van zo'n mooi materiaal om dat door de schouw en dan in een oude schoen te frummelen!!!
Wel zonde van zo'n mooi materiaal om dat door de schouw en dan in een oude schoen te frummelen!!!
@ghostrider:bij Verschueren hebben ze de A2Z snelspanners ook.
@ elmago;ikzelf ook negatieve ervaring met Bart.Om kort te zijn:wat meneer niet kent en/of verdeelt is per definitie (bij hem toch) slecht.
En dit was de eerste keer dat ik er kwam (na overname).Tevens de laatste.
Vroeger nochtans (bij vorige eigenaars) véél gekocht,maar voor bmx (is ook al 25 jaar geleden
)
@ elmago;ikzelf ook negatieve ervaring met Bart.Om kort te zijn:wat meneer niet kent en/of verdeelt is per definitie (bij hem toch) slecht.
En dit was de eerste keer dat ik er kwam (na overname).Tevens de laatste.
Vroeger nochtans (bij vorige eigenaars) véél gekocht,maar voor bmx (is ook al 25 jaar geleden