bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Deere Power wrote:@ streets, yes indeed, moest ni te zot doen toen ik naast U reed in Brussegem, want ik wist dak nog ne keer rond moest..... Anders :-D
ik vond het al raar.
die kleine gast die toen naast mij reed, dat was de crash zijn zoontje
ooit rijd die er ons allemaal af :wink:

Streets
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Deere Power wrote:@ crash biker, das toch met U dak buiten aan de sporthal heb staan praten toen wij terug kwamen van de tweede ronde en gij een sigaretteke stond te smoren buiten? Of was da nen andere, ken de streets en mojo ondertussen, maar uwe foto staat op strafinbergaf ni op....[-X
ne smoorder?
Vermoedelijk de jos, nen betrekkelijk nieuwe gezel.
tenzij de kiki maar diene zijn foto staat ook op het net, net zoals diene van crash. (tzijn wel al oude foto's) ondertussen zijn die mannen er niet jonger op geworden :P :lol: :P (behalve de Jos, die wel :wink: )

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Deere Power wrote:@ crash biker, das toch met U dak buiten aan de sporthal heb staan praten toen wij terug kwamen van de tweede ronde en gij een sigaretteke stond te smoren buiten? Of was da nen andere, ken de streets en mojo ondertussen, maar uwe foto staat op strafinbergaf ni op....
[-X
#-o #-o #-o ikke sigarettekes smoren #-o #-o
Zal zeker nen anderen geweest zijn : Mitsy,Blaff of onze "mascotte" Jos...
Mijne foto staat al "eeuwenlang" op de site...

Heb u opgemerkt en goeiendag gezegd toen ge daar ergens ten velde stond en wij in groep een veldwegsken indoken.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Streets wrote: tenzij de kiki maar diene zijn foto staat ook op het net, net zoals diene van crash. (tzijn wel al oude foto's) ondertussen zijn die mannen er niet jonger op geworden :P :lol: :P

Streets
Héla "Streets van 't sletsenkot" niet jonger daar hebt ge gelijk in, maar wel suuper-super snel.....
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

crash biker wrote:
Streets wrote: tenzij de kiki maar diene zijn foto staat ook op het net, net zoals diene van crash. (tzijn wel al oude foto's) ondertussen zijn die mannen er niet jonger op geworden :P :lol: :P

Streets
Héla "Streets van 't sletsenkot" niet jonger daar hebt ge gelijk in, maar wel suuper-super snel.....
t sletsenkot? hoe weet jij dat?
of heb ik dat eens verteld ofzo?

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Ge ziet hè : het "net" geeft veel geheimen prijs. :-D :-D
(remember : mailverkeer uit het "verre verleden"....)
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

Tzal de kiki zijn peis ik.... Godver diene had ik echt ni herkend op de site....
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

@ crashbiker, wie mag uw schoonbroer dan wel zijn? Heb inderdaad lange tijd met enkele figuren uit Opwijk en omstreken met de moto gereden...
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Stefaan (van de BMW-garage)
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Heb gisteren op RingTV beelden gezien van in Steenhuffel. Ge weet wel, diene cross die daar doorging. Zag er niet spectaculair uit, maar misschien kunnen we ons daar volgend jaar eens laten zien? Merchtem gaat dan toch niet meer door.

Mojo
Post Reply