Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens zullen drukke weken worden zenne de komende.
Zondag Kemmel, dan 18-01 Kluisbergen kan ik spijtig genoeg niet dus de 17de rij ik in Denderwindeke.
Dan 25ste Huldenberg,daarna den 1Sten Februari Pellenberg ,dan den 8ste Zoenk tocht te Heverlee waar ik zéér spijtig niet aanwezig kan zijn.
Zijn allemaal tochten met de nodige Hm zenne.
@Tim laat eens iets weten hoe het rijden was de zaterdag te Kemmel,alvast bedankt!! =D>
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

laagvlieger wrote:Ja jongens zullen drukke weken worden zenne de komende.
Zondag Kemmel, dan 18-01 Kluisbergen kan ik spijtig genoeg niet dus de 17de rij ik in Denderwindeke.
Dan 25ste Huldenberg,daarna den 1Sten Februari Pellenberg ,dan den 8ste Zoenk tocht te Heverlee waar ik zéér spijtig niet aanwezig kan zijn.
Zijn allemaal tochten met de nodige Hm zenne.
@Tim laat eens iets weten hoe het rijden was de zaterdag te Kemmel,alvast bedankt!! =D>
Ik kan niet mee gaan naar de Kemmel, er is spijtig genoeg iets tussengekomen waardoor ik forfait moet geven. Ik vind dit eigenlijk niet zo erg nu want 's morgens -11 is toch iets te veel van het goede.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Hey boys,

Wie gaat er morgen naar Hamme Sinta Anna ? Om hoe laat zouden jullie starten ?

Straks eens naar de 't Saske gaan sleeën op den oude dender se :bounce:

Groetjes

J
blade
Mountainbiker

Post by blade »

[quote="flaming_jakke"]Hey boys,

Wie gaat er morgen naar Hamme Sinta Anna ? Om hoe laat zouden jullie starten ?

Straks eens naar de 't Saske gaan sleeën op den oude dender se :bounce:

jo de jakke , wij zullen daar rond 8.40u daar zijn , ik denk dat wij met 3 man zullen zijn???
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

ik ga ook morgen, om 9u.

Ben wel een beetje bang voor het parkoer.

80% off road normaal gezien...
Hoop niet te veel ijs tegen te komen...
blade
Mountainbiker

Post by blade »

hallo de mannen , gisteren :cry: dat viel tegen maar allee ik en de steff we hebben goe getettert(babbelen) terwijl we aan het rijden waren, we hadden voor de 35 gekozen maar het was er maar 29 en we hadden ze op 1.22u gedaan en wel op ons gemak, anders was het 55 en ik denk een beetje te koud daarvoor,ik vond???en ik heb het ginder gezegd :oops: 30 veel te weinig en met zo ne kou 55 te veel , 40 a 45 was veel beter :wink: maar tja om te douchen #-o maar tja, ok jongens wie gaat er de zondag naar sint-gillis-waas???? daar is dat snelheid :oops:
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

blade wrote:ok jongens wie gaat er de zondag naar sint-gillis-waas???? daar is dat snelheid :oops:
Ik ga alvast ;)
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja den deze had besloten om toch niet naar de Kemmel te rijden . Ten eerste die stomme smog en tegen 90 naar ginder pffff [-X ten tweede de reacties van zaterdag #-o de eene valpartij na de andere [-X iets te veel van het goede zelle . De koude vind ik persoonlijk nog zo erg ni maar te is te natuurlijk :lol:
En daarmee maar is bij vrouw en kind gebleven :lol:

Awel sisse ik ga ook mee zondag, de slotrit van het winterseizoen in de ronde van het waasland meepikken en wie weet winnen we nog nen bike :lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

DnS wrote:
blade wrote:ok jongens wie gaat er de zondag naar sint-gillis-waas???? daar is dat snelheid :oops:
Ik ga alvast ;)
waar wil je afspreken met ons , en om welk uur??? :wink: ik ga eerlijk zeggen wij vertrekken meestal rond 8.15u, en anders als jij via hamme ook rijd ??? dan is het gemakkelijker om af te spreken ,, wat denkt je?? :roll:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja sorry DnS als je nu maar dit leest maar de laatste emailtje heb ik niet meer gelezen, :oops: sorry , maar ik had hem juist ervoor afgezet denk ik :roll: maar ik rij met een granville en van prijs valt dat mee :wink: dus of hij ne keer valt :-D ik lig er toch bij , dus daar ga ik niet wakker van liggen ze [-X ja mannen de zondag shit ze geven veel regen #-o we zullen noch zien dan he ????
Post Reply