whowww !!!! stuur eerst is een duidellijke foto vd stenen aub . Als ok, mail me dan zeker voor de stenen , of gsm nummer of adres , dit zou echt fantastisch zijnHans79 wrote:Ik heb in mijn hof stenen liggen in allerlei maten en gewichten (gewone kasseien, zeer grote kasseien, onregelmatige stenen tot rotsblokken). De vorige eigenaar had aandelen in een steengroeve denk ik. Enfin, ik ben die beetje bij beetje aan het uitgraven om de tuin te heraanleggen en voorlopig smijt ik ze op een hoop achterin de tuin. Kom gerust eens langs met een remorque als je denkt er iets mee te kunnen doen. 't Is in St. Kat. Waver, niet al te ver van Boom dus. Of anders stuur ik eerst wat foto's zodat je kan zien of het de moeite is. Geen enkel probleem indien niet, maar 't zou een schone win-win situatie kunnen zijnflashing1 wrote:als de brug van Tommorrow klaar zal zijn , ga ik is vragen of er wat geld kan vrij komen voor wat stenen, 10 of 30 ton maaststenen bvb , daarmee kunt ge wel wat doen natuurlijksam2300 wrote:Aha! Da zullen we zo snel mogelijk is gaan inspecteren zie!;) MTB is een technische sport e, het mag al eens tricky zijn. Als ik gewoon rechtdoor wil rijden neem ik de racer wel!;)
Btw de nieuwe kom bochten en hoopje stenen in de schorre, kant van de bosstraat zijn ook goedgekeurd!:)
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- flashing1
- Mountainbiker
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
-
Hans79
- Mountainbiker
Ik zal er vanavond enkele foto's van nemen. Ik zie dat je al heel enthousiast reageert, maar 't is nu wel geen 10 ton he. Hopelijk stel ik je niet teleur.
-
Braeckie
- Mountainbiker
Gisteren vlot toerke door de Schorre gereden en nu overal af en op geraakt.
Ik had wel 3 pogingen nodig om het betonneke aan de visput bovenaan de deltapiste op te raken, maar de techniek komt stilaan terug...
Wel 1 goeie raad als je in deze periode op een avond gaat rijden:

Ik had wel 3 pogingen nodig om het betonneke aan de visput bovenaan de deltapiste op te raken, maar de techniek komt stilaan terug...
Wel 1 goeie raad als je in deze periode op een avond gaat rijden:
- flashing1
- Mountainbiker
ben al tevreden met 1 tonHans79 wrote:Ik zal er vanavond enkele foto's van nemen. Ik zie dat je al heel enthousiast reageert, maar 't is nu wel geen 10 ton he. Hopelijk stel ik je niet teleur.
ik wil wel mee komen opladen (en afladen als het past in de agenda ) hans, laat maar weten wanneer!!!! is er ook ne steen bij om die mannen van bloso "wakker" te kloppen om eindelijk eens werk te maken van een bepijlingflashing1 wrote:ben al tevreden met 1 tonHans79 wrote:Ik zal er vanavond enkele foto's van nemen. Ik zie dat je al heel enthousiast reageert, maar 't is nu wel geen 10 ton he. Hopelijk stel ik je niet teleur.
Die na die boomstam? Dat is voorlopig mijn enige zwart beest nog, na 2 pogingen sierlijk tegen de grond te eindigen. Moest meer snelheid hebben, maar dat moet je durven e...
- flashing1
- Mountainbiker
nee aan de kant van Terhagen , als je het brugske over gaat en verder ...sam2300 wrote:Die na die boomstam? Dat is voorlopig mijn enige zwart beest nog, na 2 pogingen sierlijk tegen de grond te eindigen. Moest meer snelheid hebben, maar dat moet je durven e...
De drop ad boomstam doe je eerder traag , gaat vanzelf , wel altijd lichte nosedrop , ge kunt niet anders omdat de landingzone kort is en de bocht onmiddellijk naar rechts is , ik heb daar geen probleem en tegenwoordig is er iemand die de landingzone aanpast , mhaa goed gedaan , kon niet beter en met zavel dikwijls , altjd beter dan klei
Ge kunt het parcours mss als cyclocrossparcours benoemen, er zal wel geld en middelen uit de bomen komen vallen!!!schuppe wrote: is er ook ne steen bij om die mannen van bloso "wakker" te kloppen om eindelijk eens werk te maken van een bepijling?
Aan onderstaand filmpke te zien moet dat wel lukken, precies in de schorre opgenomen!!!
http://vimeo.com/89689947
- Mojobiker
- Mountainbiker
Bloso, Cyclocross??? Dat zijn toch geen zaken die bij uw track horen Flashing. Als je aan de inkom van uw track nu eens een collectebus zet waar iedereen van ons die komt rijden een eurootje laat in vallen. Zou je dan na twee zomerse maanden niet genoeg bijeen hebben om pijltjes te laten maken?Hookipa wrote:Ge kunt het parcours mss als cyclocrossparcours benoemen, er zal wel geld en middelen uit de bomen komen vallen!!!schuppe wrote: is er ook ne steen bij om die mannen van bloso "wakker" te kloppen om eindelijk eens werk te maken van een bepijling?
Aan onderstaand filmpke te zien moet dat wel lukken, precies in de schorre opgenomen!!!
http://vimeo.com/89689947
Bloso, da's politiek en in mijn ogen tracks voor het hele gezin.
't Is maar een voorstel... Heb het idee van in Schotland (In de 7 Stanes doen ze dit ook)