Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Canis Lupus
- Mountainbiker
Post by Canis Lupus »
's ochtends om 05:45u Aalst-Brussel en 's avonds om 17:15u terug, goed voor 60 km. Alweer koude tenen gehad! Iemand tips om die warm te houden? 
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
met mijn kont in de zetel wegens geen fiets(in herstelling bij de fietsenmaker) hopelijk gaat het nu stoppen !!!!!

Vandaag het nieuwe traject van Laakdal gereden.
Overal megavettig, maar dat maakt het er alleen maar leuker en technischer uit
Gestart aan de sporthal in Veerle voor de blauwe lus, begon goed met die springbultjes, maar verwatert (letterlijk soms) snel en is eigenlijk behoorlijk saai.
Maar dan ineens het veld in op de weg tss Eindhout en Veerle, de splitsing naar de rode lus genomen en dan wordt deze tocht plots wel heel interessant
Singletracks à go-go, zelfs wat klimwerk en vooral veel technische stukjes, vooral nu in de modder.
Dat stuk naast de E313 in dat berkenbos, yummie
Daarna wel een serieus gevaarlijke afdaling, niet zozeer door de hellingsgraad, maar wel door het feit dat je met volle snelheid in een diep karrenspoor terecht komt
Echt zonder overdrijven 20 cm diepe groeven waar je niet meer uit raakt.
Dan langs de speeltuin en de Trichelhoek terug naar Veerle, met weer vooral veel veldwegen.
Net 30 km gereden, 42 met op en af rijden van Bergom.
Bevrozen tenen, onherkenbaar vuil, maar toch goed geamuseeerd.
Zo lang Herselt en Averbode verkloot worden door de kap, blijft dit mijn speelterrein.
Overal megavettig, maar dat maakt het er alleen maar leuker en technischer uit
Gestart aan de sporthal in Veerle voor de blauwe lus, begon goed met die springbultjes, maar verwatert (letterlijk soms) snel en is eigenlijk behoorlijk saai.
Maar dan ineens het veld in op de weg tss Eindhout en Veerle, de splitsing naar de rode lus genomen en dan wordt deze tocht plots wel heel interessant
Dat stuk naast de E313 in dat berkenbos, yummie
Daarna wel een serieus gevaarlijke afdaling, niet zozeer door de hellingsgraad, maar wel door het feit dat je met volle snelheid in een diep karrenspoor terecht komt
Dan langs de speeltuin en de Trichelhoek terug naar Veerle, met weer vooral veel veldwegen.
Net 30 km gereden, 42 met op en af rijden van Bergom.
Bevrozen tenen, onherkenbaar vuil, maar toch goed geamuseeerd.
Zo lang Herselt en Averbode verkloot worden door de kap, blijft dit mijn speelterrein.
Vandaag een wegritje gedaan. 3H32m, tss de 85 en 90km, kmoet nog es juist uittellen (knooppunt). Kanten Heist-op-den-berg. Om 13H30 vertrokken en teruggekomen in den donkere. Vol mee modder, ook onherkenbaar. En dan ga je op de baan rijden ? Soms wel offroadstukken natuurlijk. In het begin minder je nog vaart om niet vuil te worden maar na 10min...foert en volle gas erdoor. Kou heb ik niet gehad. Morgen terug op de weg peins ik.