Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

KrisW wrote:En mannen hoe was de toertocht gisteren in Vlierzele ?
En Kris hoe is het met je rug, al wat beter?
Het was een heel mooie tocht in Vlierzele, een paar technische stroken en een paar serieuse klimmen, het as wel bar koud, -4°C als we vertrokken zijn, amai mijn tenen zeg. Voor de rest was de organisatie prima behalve dat de boiler van de douches was uitgevallen waardoor het water ijskoud was. Ga je de 10de mee naar Kemmel? Ik zou om 7uur willen vertrekken.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Wie gaat wat doen volgend weekend ?

Aangezien zaterdag niet lukt voor mij denk ik eraan om zondag een palmke te gaan drinken in Londerzeel...zijn er nog die goesting hebben ?

Oh ja en mannen niet te nijg het beest uithangen he met dees dagen dat ge nog op ulle vélo kunt... :P :roll:

Prettige feesten aan iedereen !
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Tom ... Londerzeel zie ik ook wel zitten

Ik meende morgen ook nog eens een ritje gaan doen maar ik ben wa ziekskes en ga mij sparen voor hetfeestje van woensdag :bounce:

Vlierzele was mooi tochtje en ik zat goed in vorm !
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ga mee naar de Palmvelden, daar heb ik nog al gereden, schoon tochtje, in normale omstandigheden serieuse bagger maar nu zal het beton zijn vrees ik. 's Nachts constant rond -6° kan dus niet direct ontdooien tegen zondag.
Der zal wel wat vaart moeten achter zitten want moet weeral eens op tijd thuis zijn, dat wordt afgezaagd hé. Mo ja mijn madam moet gaan werken om mijne velo te kunnen betalen hé :-D
KrisW
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike

Post by KrisW »

Met mijn rug gaat het elke dag beter en ik heb nu toch al genoeg gerust denk ik . Ik heb er al terug serieus zin in om eens 't veld in te duiken !!! :bounce:

En Tim die toertocht in Kemmel op 10 jan. zie ik zeker zitten , ik ben eens gaan zien op de site en dat ziet er veel belovend uit ! Om 7 u vertrekken is ideaal als we voor een 45 of 55 km kiezen .
En is een goeie voorberijding voor de week daarna in Kluisbergen.

( toffe foto Vlierzele ! )
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

KrisW wrote:Met mijn rug gaat het elke dag beter en ik heb nu toch al genoeg gerust denk ik . Ik heb er al terug serieus zin in om eens 't veld in te duiken !!! :bounce:

En Tim die toertocht in Kemmel op 10 jan. zie ik zeker zitten , ik ben eens gaan zien op de site en dat ziet er veel belovend uit ! Om 7 u vertrekken is ideaal als we voor een 45 of 55 km kiezen .
En is een goeie voorberijding voor de week daarna in Kluisbergen.

( toffe foto Vlierzele ! )
Kluisbergen zal ik moeten passen dat weet je hé. De Kemmel dat komt dik in orde, veel hoogtemeters amai, zal een goede training zijn.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

De kemmel zal ik waarschijnlijk ook doen maar zal wel op zondag zijn 11/1 en de kluis speelt ook door mijn gedachten :lol:

Eerst woensdag naar Retie hopelijk [-o< en dan Zondag Londerzeel =D>

PRETTIGE FEESTEN IEDEREEN en dat we veel op onzen bike mogen zitten volgend jaar en zonder al te veel blessures ... amen :bounce:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

TimDC wrote:Ga mee naar de Palmvelden, daar heb ik nog al gereden, schoon tochtje, in normale omstandigheden serieuse bagger maar nu zal het beton zijn vrees ik. 's Nachts constant rond -6° kan dus niet direct ontdooien tegen zondag.
Der zal wel wat vaart moeten achter zitten want moet weeral eens op tijd thuis zijn, dat wordt afgezaagd hé. Mo ja mijn madam moet gaan werken om mijne velo te kunnen betalen hé :-D
Zeg Tim doe maar een extra paar plastiek zakken aan he want ze geven nog kouder dan vorig weekend :wink:
Hoe laat wil je vertrekken zondag ?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

om te beginnen voor al de mannen een goeie 2009 8) en tja de zondag was voor mij shit :cry: juist geen 3km en mijne mtb zei tegen mij fuck ik heb geen goesting #-o tja ik moogt te voet terug ,en tja 2.30u op cafe das ook nie voor mij ze [-X ik hoop dat hij mij het de zondag niet terug lapt [-o< want anders :roll: het oud yzer staat niet veel he , hij heeft geluk :lol:
KrisW
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike

Post by KrisW »

Zondag Londerzeel zie ik ook wel zitten , ik ben vandaag een toerke ( 35 km ) gaan doen in de bossen rond Zele en heb niet veel last gehad van mijn rug dus zondag de beuk erin !

Wat denken jullie ervan om tegen 8u à 8u30 ter plaatse af te spreken , dan staan we dicht bij de douches en met zo'n weer is da goe meegenomen hé .
Post Reply