Hier viel het mee....Streets wrote:Vandaag had ik het gevoel dat er veel windtegen was.
Of waren de benen niet goed?
nog ander ww'ers tegenwind gehad?
Streets
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Doe sinds 4j elke dag 26km (heen en trg) naar werk en dit met zo'n metalen ros uit de Makro van 10j geleden! De befaamde Suntour voorvering en versnellingen hebben hun beste tijd gehad moet ik zeggen :p Wss ook wel omdat ik er sinds vorig jaar regematig eens off road mee ga en het materiaal er niet echt (meer) voor geschikt is :p
Nuja, heeft mij al aardig wat plezier en cash opgeleverd ondertussen . Kreeg vroeger 33€/maand met de auto (belastbaar). Krijg nu 99€/maand (belastingsvrij)! ...En een auto die maar één keer in de 2 maand moet bijgetankt worden :))
Ik eet 's morgens ook onbijtje havermout (40g) met 2 theelepels suiker en kan dan gerust verder tot het "shaft" is.
Nuja, heeft mij al aardig wat plezier en cash opgeleverd ondertussen . Kreeg vroeger 33€/maand met de auto (belastbaar). Krijg nu 99€/maand (belastingsvrij)! ...En een auto die maar één keer in de 2 maand moet bijgetankt worden :))
Ik eet 's morgens ook onbijtje havermout (40g) met 2 theelepels suiker en kan dan gerust verder tot het "shaft" is.
- koen8.1
- Mountainbiker
Gisteren nog eens de man met de hamer tegengekomen.
S'morgens was het quasi windstil en tegen 32km/u gemiddeld op het werk aangekomen. De hele dag vergadering (dus weinig actief) met spaghetti-lunch (ideaal) en tijdens de vergadering op tijd een banaan, stukje chocolade gegeten en een fles rode bietensap (jakkes) binnengegoten.
Net voor mijn vertrek nog een suikerwafel en een rijsttaartje gegeten
en heel rustig de terugweg aangevat rond de 27km/u
met het gedacht nog een toerke te gaan lopen bij thuiskomst.
Alles leek perfect dus.
Maar... de wind was niet, zoals voorspeld, gedraaid
en blies 4-5 bf vol op kop.
Halfweg begon het te kriebelen/vapeurkes en het tempo zakte
en 6km van de streep ging het licht uit
en aan 18per/u thuis gestrompeld.
Tja, de ene dag blijkt echt de andere niet te zijn.
Deze was wel de zwaarste van dit jaar.
Gelukkig vandaag vrije dag en kan ik volop recupereren.
Morgen graag geen wind of wind in voordeel
S'morgens was het quasi windstil en tegen 32km/u gemiddeld op het werk aangekomen. De hele dag vergadering (dus weinig actief) met spaghetti-lunch (ideaal) en tijdens de vergadering op tijd een banaan, stukje chocolade gegeten en een fles rode bietensap (jakkes) binnengegoten.
Net voor mijn vertrek nog een suikerwafel en een rijsttaartje gegeten
en heel rustig de terugweg aangevat rond de 27km/u
met het gedacht nog een toerke te gaan lopen bij thuiskomst.
Alles leek perfect dus.
Maar... de wind was niet, zoals voorspeld, gedraaid
en blies 4-5 bf vol op kop.
Halfweg begon het te kriebelen/vapeurkes en het tempo zakte
en 6km van de streep ging het licht uit
en aan 18per/u thuis gestrompeld.
Tja, de ene dag blijkt echt de andere niet te zijn.
Deze was wel de zwaarste van dit jaar.
Gelukkig vandaag vrije dag en kan ik volop recupereren.
Morgen graag geen wind of wind in voordeel
- marc0304
- Mountainbiker
voorwiel los
juist aangekomen op het werk en tot de vasstelling gekomen dat mijn voorwiel los zat........
waarschijnlijk na het onderhoud niet goed vast gezet....
en er zit een langer stuk kasseien tussen.....mara zou toch in principe niet kunnen van op kasseien te rijden.....
MET DANK AAN MIJN ENGELBEWAARDER
M
waarschijnlijk na het onderhoud niet goed vast gezet....
en er zit een langer stuk kasseien tussen.....mara zou toch in principe niet kunnen van op kasseien te rijden.....
MET DANK AAN MIJN ENGELBEWAARDER
M