Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

laagvlieger wrote:Waar spreken we af morgen jongens en welk uur?Hopelijk niet te vettig hé.
Ze komen me morgen om 20 voor 8 halen anders kom je tot hier tegen dan daarna pikken we de anderen op in lebbeke en rijden we door naar Asse.

Vettig zal het zeker liggen :lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

welwelwel [-X waar zijn die zware jongens =D> de zondag waren het dezelfde 4 :( en het was de moeite in asse #-o jaja zo heb ik de laatste 5km afgezien het was goe vettig en veel klimmers (bergskes) [-o< voor mij was het meer dan genoeg :roll: en de zondag sinaai ?????
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gaat er morgen iemand naar Vlierzele, 650hm en niet te ver van hier?
KrisW
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike

Post by KrisW »

Ik had heel graag meegegaan naar Vlierzele maar met mijn geknelde zenuw in mijne rug is dat absoluut onmogelijk om morgen te biken :cry:
Hopelijk is't tegen volgend weekend beter en dan vlieg ik er weer in !
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vandaag is naar Deinze wisten bollen proper parcour zonder echte modder moet je nog kunnen deze tijd ,was toch eens aangenaam biken al was het aan de start wel fris zelle brrr.. :-)

Morgen dus een dagje rust en dan zal het zondag Sinaai of Boutersem worden #-o

@ Tim en co: hoe was het in Hechtel mooi ritje zeker ? :wink:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gun*666 wrote:Vandaag is naar Deinze wisten bollen proper parcour zonder echte modder moet je nog kunnen deze tijd ,was toch eens aangenaam biken al was het aan de start wel fris zelle brrr.. :-)

Morgen dus een dagje rust en dan zal het zondag Sinaai of Boutersem worden #-o

@ Tim en co: hoe was het in Hechtel mooi ritje zeker ? :wink:
Hechtel was gewoon de max Gunther, gewoon 45km singletracks, draaien keren steil bergop, bergaf, was wel zeer zware intervaltraining en zeer technisch. Dit was mountainbiken op zijn best, volgend jaar gaan we zeker terug naar ginder.
KrisW
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike

Post by KrisW »

En mannen hoe was de toertocht gisteren in Vlierzele ?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vandaag naar Sinaai wisten biken vond het een goed parcour =D> lag er hard bij dus ook snel 23 avs op de 52 km .
Had vandaag een suppervorm vond ik hopelijk komt die er stilaan door na een paar moeilijkere maanden #-o [-o<

Er waren veel gasten met problemen met bike door de koude ,hè Cissen #-o

Volgende week zal het Londerzeel worden zekers de palmvelden onveilig maken :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Yo de mannen alles kits? een redelijk bike wknd gehad iedereen zo te zien;
Ik ben het iets verder gaan zoeken namelijk Leupegem,was schone rit redelijk veel asfalt maar ook serieus wat klimwerk,deze sta toch steeds genoteerd in mijn agenda. =D>
Afstand 43.1 gem 20.6 en Hm 700 ong #-o
Mannen zondag zal ik eens meegaan naar Londerzeel als alles meezit toch hé [-o<
Jongens den 10de Januari trek ik naar de kemmel, een 1.15rijden van hier maar wel schoon streek en serieus zwaar denk ik. Je moet maar eens kijkje nemen op de site van die mannen de kodo's,je kunt er filmpjes en foto's bekijken. Tis 55km en 1200Hm #-o
Als er mannen zijn die ook willen gaan,laat iets weten hé.
GOED EINDEJOARE EN NIE TE ZATTE HE EN NIE TE VEEL FRETEN DA JE ZONDAGE NOG A BENE KUNT BOEGEREN :lol:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

KrisW wrote:En mannen hoe was de toertocht gisteren in Vlierzele ?
Mooi tochtje met hier en daar een een klimmetje in, wel redelijk veel asfalt maar met deze weersomstandigheden maakt dat toch niet veel uit...alles ligt toch hard vervrozen.
Bij de bevoorrading een lekker soepke gehad wat alles effe opwarmde en dan spijtig genoeg bij aankomst koude douches brrr.....
Heb vernomen dat het niet zo best was met je rug, verzorg je goed dat je snel weer kan meebollen hé ! :wink:
Post Reply