In de winter was het idd ploeteren in Herentals. Nu ligt het er vrij behoorlijk bij, maar tijdens een vorige hitteperiode (april/mei?) lag het beter. Nu zijn er idd toch wel gigantische plassen op de groene lus. Rode lus valt nog mee.
Blijft echt wel een fijn parcours voor de rest, leuke single trackjes op en neer soms.
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
Charlie Big Potato
- Mountainbiker
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Wat je opnoemt zijn (in mijn ogen) net de charmes van deze tracks.boere wrote:soms toch verschieten op die tracks.
door de begroeiing zie je niet echt wat er na de bocht komt. doordat er nogal wat stronk(jes)en van afgekapte bomen op de pad liggen was het soms serieus bijsturen. heb er wel plezier aan gehad. (buiten die valpartij dan)
Je wordt verplicht om geconcentreerd te rijde want anders kan je dit duur te staan komen.
De kunst is om hier aan hoge snelheid door te vlammen zonder één foutje te maken.
Niet dat hier traag doorrijden slecht is he
Wat betreft de rest vd route. Ik ben er al even niet meer geweest maar ik denk dat het er nu inderdaad nog vrij goed zal bij liggen hoor.
Grtz
Maar de Alpen zijn meer de moeiteSjoerieMoerie wrote:Nix les 2 alpes! Ge wilt de meeting niet missen! Die alpen gaan nog niet lopen, de meeting welthomasmb wrote:Ik kom ook naar de meeting ( als ik nie in les 2 alpes zit ) , kannek ineens is kijken of die sx trail ook werkt op xc :p
Kwil da fietske wel eens zien
Dan moet je de blauwe eens rijden in de winterboere wrote: ik kan natuurlijk ni oordelen maar me stukken lag hij toch vrij slecht. veel plassen en slijkerige stukken.