No Tubes Informatie en ervaringen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
saiko
Test team

Post by saiko »

of niet genoeg geschud en te weinig "cristallen" erin
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

KWBiker wrote:Ik heb zo de weg ook al een paar keer properder gemaakt. Met een nagel van dat kaliber heb ik mijn buitenband langs binnen geplakt, want de vloeistof hielp niet meer van zodra ik de nagel er uit had getrokken..
Ik heb in een Geax Barro Marathon TNT ook een gat gehad, dat No Tubes niet dichtte, misschien was de pap na 6 maand wel te veel opgedroogd, kan ook!, maar toch zou ik dat gat willen plakken aan de binnenkant.

Iemand suggesties waarmee? Ik veronderstel dat biba-rustinnekes het niet zullen doen? :-?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Zotte Marre wrote:
KWBiker wrote:Ik heb zo de weg ook al een paar keer properder gemaakt. Met een nagel van dat kaliber heb ik mijn buitenband langs binnen geplakt, want de vloeistof hielp niet meer van zodra ik de nagel er uit had getrokken..
Ik heb in een Geax Barro Marathon TNT ook een gat gehad, dat No Tubes niet dichtte, misschien was de pap na 6 maand wel te veel opgedroogd, kan ook!, maar toch zou ik dat gat willen plakken aan de binnenkant.

Iemand suggesties waarmee? Ik veronderstel dat biba-rustinnekes het niet zullen doen? :-?
Image :wink:
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Aja, juist! Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bravho
Mountainbiker

Post by bravho »

Ik heb ooit een Schwalbe Black Jack UST geplakt met een biba rustinneke. Ging perfect...
saiko
Test team

Post by saiko »

hier goedkope en goede latex.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0

momenteel nog 4 bussen
saiko
Test team

Post by saiko »

de bussen zijn normaal allemaal verkocht.
hier enkele foto's van de "lijmrand" die Joe's maakt en waardoor de band beter op de velg blijft en ook perfect lucht dicht is in de naad

Image

bandranden even tegen elkaar gehouden en ze plakken al aan elkaar

hier trek ik een groot stuk los.
Image
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

vandaag een vredestein spotted cat op ZTR olympics gelegd met notubes velglint en notubes vloeistof ... van de eerste keer alles dicht !
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Conti RaceKing 2.2 Worldcup op Notubes op ZTR Olympic velgen, ni gelukt..
amedeeke
Mountainbiker

Post by amedeeke »

@ tinky winky

Eerst binnenband gebruiken om de band aan ene kant op de velg te laten springen...dan kijken of het lukt en anders de andere kant een beetje op de velg trekken rond om rond. Zo heb ik ze er samen met m'biker op dezelfde velgen gekregen, met een GEWONE voetpomp he! Wel hennig kunnen pompen, haha!

Hopelijk helpen deze tips
ps : een laatste iets wat we nie nodig gehad hebben is haarlak spuiten, dan "plakt" de band een beetje zodat hij makkelijker op de velg plopt.
Post Reply