Za 23/04/2011 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

prideandglory1891 wrote:
KUBA wrote:zaterdag stond ook iemand foto's te trekken waar de brugflank zijdelings moest beklommen worden in wielsbeke , waar kan ik deze vinden?

Was ergens rond 13.00H
Geen foto's.. Een filmke :wink: voor op onze cameraman zijn website /ons forum...
welke website mag da dan wel zijn , of linkje posten/pb'en?

Ben bewijsmateriaal aan het verzamelen tegen den eerste keer dan een van mijn dochters mij "den ouden" noemt :lol: :lol:
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

KUBA wrote:
prideandglory1891 wrote:
KUBA wrote:zaterdag stond ook iemand foto's te trekken waar de brugflank zijdelings moest beklommen worden in wielsbeke , waar kan ik deze vinden?

Was ergens rond 13.00H
Geen foto's.. Een filmke :wink: voor op onze cameraman zijn website /ons forum...
welke website mag da dan wel zijn , of linkje posten/pb'en?

Ben bewijsmateriaal aan het verzamelen tegen den eerste keer dan een van mijn dochters mij "den ouden" noemt :lol: :lol:
Van de club bike@holics, uit Harelbeke..

Er wordt momenteel werk gemaakt om ons forum voor een deel openbaar te maken, waar je dan eventueel zo'n dingen kan bekijken..
Een verslagje uit "ons" oogpunt, dus met veel zever, zever en een beetje mtb beelden waar je waarschijnlijk niets van zult snappen kan je krijgen. Komt er aan via pb
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

denk da alles hier al gezegd is...vlekkeloze organisatie in een uitmuntend weertje 8) we hebben ons uitstekend geamuseerd op de 75 km en komen graag terug in 2012!!bedankt...
dingo 8)
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

weet er iemand hoe het afgelopen is met mtb'er die aan het sas ten val was gekomen?had hoofdwonde,hulp aangeboden maar ziekenwagen was al onderweg.in ieder geval niet te ernstig hoop ik en veel beterschap en spoedig herstel toegewenst.
de 3 amigo's (marcasou)
wtc lovendegem

De biker die ten val kwam is ondertussen volledig herstelt hoor! enkele draadjes erbij en nen hoop schellen vel minder...
maar hij heeft er ondertussen alweer een TT'je achter de rug dus volledig genezen :D
Post Reply