Durbuy en Barvaux

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Woody 7 wrote:er is zeker meer uit te halen ja, kijke hier maar eens => http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xlgigbwxfrfzsloz

Heb deze gedownload en eens gereden en moet zeggen het is een pracht toertje met toch enkele technische stukken in, oa op die grotsen naar beneden, de MAX! :bounce: En ook overal goed berijdbaar voor de tijd van het jaar!
Met dank aan MaC'Red! =D>
Je bedoelt die laatste afdaling ?? Naar boven daar is ook geen lachertje hoor anders. Ben content dat ge het goed vond.
Just ask als ge nog een ritje wil, ik vertrek eind volgende week terug voor een weekje.

MaC'Red 8)
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Je bedoelt die laatste afdaling ?? Naar boven daar is ook geen lachertje hoor anders. Ben content dat ge het goed vond.
Just ask als ge nog een ritje wil, ik vertrek eind volgende week terug voor een weekje

Inderdaad, moet wel een uitdaging zijn om deze eens naar boven te rijden! :bounce:
Zal nog een eind duren tegen dat ik in deze streek terug zal zijn,wie weet?
Ik volg het hier in elk geval op ,als je nog andere ritten uit je hoed tovert!
nogmaals dank, Greetz,
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

in diene hoed zit nog redelijk wat hoor, momenteel een marathon van 94 km van Barvaux - Durbuy - Bomal - Mormont - Weris - Barvaux.

MaC'Red 8)
delta68
Mountainbiker

Post by delta68 »

zeg, mac'red, al eens gereden aan parc clorophyl (dochamps) ?

da toereke van 12 km is ook nie te versmaden...

als ge dan boven aan de camping dwars door de camping gaat (klimmen)
ipv scherp naar links, dan heb je een iets zwaardere toer (en een zeer technische afdaling na de camping)

in de straak van barvaux vind ik die singles boven heyd (rotsen) nog altijd de max !
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

delta68 wrote:zeg, mac'red, al eens gereden aan parc clorophyl (dochamps) ?

da toereke van 12 km is ook nie te versmaden...

als ge dan boven aan de camping dwars door de camping gaat (klimmen)
ipv scherp naar links, dan heb je een iets zwaardere toer (en een zeer technische afdaling na de camping)

in de straak van barvaux vind ik die singles boven heyd (rotsen) nog altijd de max !
Ik ben er met John 2 weken terug gestart voor het roadbook van Dochamps maar door de vele cm's sneeuw ( +- 25 cm ) die week hebben we onze tocht moeten staken en verder gereden op de weg.

MaC'Red 8)
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

1 mei 2011 gaan ze met het GO WILD adventure weekend een tocht uitzetten van 80km vanuit Hotton... ik ben benieuwd wat ze uit de hoed toveren :wink:
Wannes61
Mountainbiker

Post by Wannes61 »

Hou me op de hoogte, want zo kort bij m'n deur dat lijkt me wel wat ...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

tja ze kunnen veel kanten uit natuurlijk, naar Marche, La Roche, Barvaux of naar Durbuy toe. Naar La Roche zal het zwaarste zijn denk ik wel.

MaC'Red 8)
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

Wannes61 wrote:Hou me op de hoogte, want zo kort bij m'n deur dat lijkt me wel wat ...

Op de zaterdag 30 april is er vanaf het eiland in Hotton een 12hrs bike race (9-21:00uur) met teams van 4...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

jmeurs wrote:
Wannes61 wrote:Hou me op de hoogte, want zo kort bij m'n deur dat lijkt me wel wat ...

Op de zaterdag 30 april is er vanaf het eiland in Hotton een 12hrs bike race (9-21:00uur) met teams van 4...
en zondag ne mx van 80 km ?? amaai mijn botten. Ik vraag in elk geval congé vanaf vrijdag tot woensdag of mss de hele week zelfs.

MaC'Red 8)
Post Reply