Zo 30/01/2011 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Aléhup :lol:
Vanmorgen in de vrieskou vertrokken naar Ingelmunster. Omdat mijn broer mijn enig advies heeft gegeven en ik naar hem luister 8) ben ik traagkes naar daar gereden (125 bpm)
Eens ingeschreven dan vertrokken met een buur (die zijn 2e TT reed) de 32 km gedaan. Goed bepijlde tocht, leuk hard parcour en de cowboy 2x gedaan aangezien we de matras ook gedaan hebben :lol:

Eens aangekomen moest ik nog een 10-tal minuten wachten op het vrouwtje die ondertussen ook van thuis vertrokken was om dan samen via de vaart en de leie huiswaarts te rijden. Totaal dus 79,11 km en een goei 4u gereden :lol: bpm gemiddeld 128
=D> =D> aan mezelf.

Onderweg ook de grysperre's in kolonne gezien, yep it was i :P met mijnen madam
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Just te laat aangekomen om een of ander groepke te vergezellen maar 1 ding voelde ik al , de benen en de goeste waren er vandaag , ongeacht het feit dat juist nu de velo besliste halsstarrig op middenblad te blijven liggen (k'heb zelfs geprobeerd dertegen te babbelen :roll: , maarja na enkele KM door plas en vr de rest van de rit derrie vervroren)toch goed de vaart erin kunnen houden :bounce: :bounce:

Tijdens de rit heel wat mensen met goede wil tegengekomen die mij toeriepen d'ak de verkeerde richting uitreed :lol: en inderdaad menig keer "fout gereden" en nee t'lag nie aan de pijlkes :-D , bijgevolg dus aangekomen met 62Km op de teller 8)
De nieuwe helling in 1 snok naar boven , lag er zeer goed bij wat niet kon gezegd worden van het grasstuk die ik eenmaal boven heb moeten afhaspelen tot aan rond punt.

In T'kort, k'heb mij weer ne hele voormiddag kunnen uitleven waarvoor dank aan de organisatie =D> =D> =D>

en nu nog efkens geduld tot m'n voeten ontdooid zijn #-o #-o
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

[voor de rest opietopie , wat kan er nu nog misgaan ?
Bevroren body als ik opsta #-o

[/quote]

yes, meer dan 60 bikers schoven aan bij ons gasbranderke om de body te laten ontdooien...
cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

Adrenalize wrote:voor de aller eerste keer een VTT gereden , en kmoet zeggen was zeker dik in orde , prachtig parcours , voor herhaling vatbaar , bedankt Brigands en tot volgend jaar =D> =D>
Ge hebt da goe gedaan jong =D> =D> ,tis normaal als het 10-tal jaar geleden is da ge op ne velo gezeten hebt da ge dan juist op zo een ondergrond en temperaturen uwen eerste rit moet rijden dat het nie als ne getrainden loopt. #-o
Wij als vaste waarden op dergelijke tochten zagen dat het goed was , parcours vree goed uitgepijld en gevaarlijke punten goed aangeduid. :P
Bevoorrading ook dik in orde en den aprês was goed mss toch volgende keer voor gewone bar kiezen ipv die kar want door plaatsgebrek in die kar was het soms lang wachten en die personen wisten nie waar eerst gekeken en konden bijna niet bewegen. :-?
Maar ze hebben toch gesmaakt ze :drunk: :drunk:
Mij zie je zeker deze zomer ook terug 8)
Proficiat nog aan het ganse team =D> =D> =D>
O Touro
Mountainbiker

Post by O Touro »

Deze morgen rond 9u gestart voor de 42km (wegens tijdsgebrek de 52km niet gedaan)
Proficiat, het was weer tip top in orde! Wel niet meer van den après kunnen genieten... moest dringend weg... :cry:
Ik verlang alweer naar de zomer editie, want die is toch nog net iets mooier qua parkoers :-D
(Wanneer komen de foto's online? Ksta er 2 maal op, kwas nog niet aan de parking en flits, twas al van da :-) + dan op de cowboy denkek nog ene)
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

Mij ook lekker geamuseerd deze morgen op de bevroren ondergrond. Hier kan je met een fully toch soms lekker knallen. Jammer genoeg had m'n medebiker een bevroren body en mocht ik terug alleen de piste in.

Aan de technische zone bij pjer velen de grond zien kussen :-? .

Bij de andere technische zone's kon je de duivels niet ontbinden door het trager voorLIGGEND verkeer ! #-o .

Voor dak het wist zat de groten erop. boterhammeke gegeten en nog eens de cowboy , supercowboy , de matras , nieuwe helling bereden . Weg massa en een free ride , Yihaa . Opgelucht dat alles doenbaar was zonder voetjes te zetten .

73 km later waren we terug thuis en zagen we wat later de eer hoog houden tegen een betere styby :( .

zeker tot de volgende
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ook de vrieskou getrotseerd om te kunnen genieten van de tocht , die toch wel heel lichtlopend was door de vorst.
Qua organisatie valt er niet veel op aan te merken.
Alleen de aprés-bike krijgt van mij ne 4/10. Volledig onderbemand (zééér lange wachttijd voor den drank) en ook de boterhammekes waren al op tegen dat 11.20 u. Voor een club met zoveel leden hebben ze toch maar weinig medewerkers aan hun toertocht.

Niettegenstaande dit kijk ik toch al uit naar hun zomertocht. Groeties
sofeurken
Mountainbiker

ingelmunster

Post by sofeurken »

hier bij een frisse -5 van start gegaan,brrr
juist gepast om s mé de grysperre's mee te bollen :bounce:
er zaten toch wel heel wat stukken baan in maar inderdaad wel een beetje een vertekend beeld aangezien alles zo hard bevroren was en aldus goed bolde,bij gewoon of nat weer zou de rit wellicht wat lastiger geweest zijn.om de spanning er in te houden alhier en aldaar wat trapjes afgebold en dan nog s volop genoten van de zijkant v/een brug,ik dacht matras en cowboy en wat ist daar allemaal?gebist en getrist,amai #-o
bevoorr ok,daar ook nog in de gauwte een fietsenrek gekocht.
weer aan het sportcentrum een beetje t vrouwken moeten oppeppen die toch wel een beetje onderkoeld was,vanavond niet schat :cry:
na een lekker doucheken en een stutje mee gekapt tevreden huiswaarts!
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

't was inderdaad koud vanmorgen bij de start met als gevolg vele problemen met fietsen #-o . Gelukkig bleven we hiervan gespaard en 't was dan ook 42km lang genieten. Hier en daar was het opletten geblazen voor de spoorvorming in de slagen maar het was perfect te doen.
Vlak voor de eerste bevorrading nog een biker spectaculair over de kop zien gaan ten gevolge van een diepe uitgespoelde greppel #-o .Gelukkig zonder erg voor de man in kwestie.
De technische passage op de schuine helling heb ik overgelaten (mietjesgedrag) want mezelf kennende .... De andere technische stukken heb ik wel probleemloos genomen :lol: .
Als mooie afsluiter was er de doorgang van het kasteeldomein. =D>

Nergens verkeerd gereden door de vele pijlen die geplaatst waren. Bevoorrading Ok.
Brigandbikers : proficiat, we hebben ervan genoten =D> =D>
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

vanmorgen ook voor de eerste keer de brigands wintertoertocht gereden en k'heb het mij nie beklaagd .
Wegens tijdsgebrek (peinsde ik) slechts de 42 gereden waardoor ik waarschijnlijk de cowboy en super cowboy en die (bijna) onmogelijke beklimming heb gemist.
K'stond om 10 voor elf al terug aan de start/aankomst waardoor den apres iet of wat is uitgelopen mede door de lekkere chouffe en toen die op was kasteelbier mij toch nog moeten haasten om voor één uur thuis te zijn om dan de reactie te krijgen "zijt ge daar al".
volgend jaar zullen het er 52 worden.
Gisteren gaf ik 10 op 10 aan jabbeke , hier geef ik 9 op 10.(geslaagd met onderscheiding)
Misschien voor volgend jaar ne iet wa groteren toog voorzien want de wachttijden waren redelijk lang.
O ja , na een paar maanden afwezigheid wegens winterslaap motorbiker tegengekomen.(nie op de fiets maar wel op den après)die terug ontwaakt is (volgende week oignies :P :P :P )
Post Reply