Dat zou het best grote verschil in gewicht dan ook kunnen verklarenHans wynants wrote:da ziet er een zeer snel bandje uit!!El Perro Diablo wrote:
2.1 x29
waar te krijgen?
ik zie op de bovenste pic wel 2.25 ipv 2.1 perro ?
29er nieuws (bikes, onderdelen...)
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
Der zijn 2 versies.JeroenvV wrote:Dat zou het best grote verschil in gewicht dan ook kunnen verklarenHans wynants wrote:da ziet er een zeer snel bandje uit!!El Perro Diablo wrote:
2.1 x29
waar te krijgen?
ik zie op de bovenste pic wel 2.25 ipv 2.1 perro ?
De bovenste is de 29x2.25 en de onderste is de 26x2.1.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Zou DT nu een werkende vork op de markt brengen????
(ai, voor er iemand in zijn rapen gescheten voelt, 'k heb 2 jaar met ne DT rondgecrosst...= ervaring met pannes)eigenlijk is dat een zwaar (1100gram) vaste vork met de looks van een vering.
Niner maakt zoiets aan een fractie van de prijs en veeel lichter...
(ai, voor er iemand in zijn rapen gescheten voelt, 'k heb 2 jaar met ne DT rondgecrosst...= ervaring met pannes)eigenlijk is dat een zwaar (1100gram) vaste vork met de looks van een vering.
- dmx
- Mountainbiker
ik heb da ook al horen zeggen bij mijnen lbs (die zelf vorkservice doet). Volgens hem zijn er maar 2 goei merken (RS en Fox), al de rest is rommel. Laatst op nen TT ook met ne gast gebabbeld met ne DT vork, na twee jaar was die coating op de poten al doorgeschuurd....El Perro Diablo wrote:Zou DT nu een werkende vork op de markt brengen????![]()
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Coating lost, de lock out werkt niet(kabel) en valt uiteen in de vork(mechanisme dat de valve dichttrekt)
Dichtingen die vuil opslorpen zodat na 1 rit de olie zo vuil is de olie niet meer door de kleine gaatjes kan stromen voor de veerwerking en ge zo'n schokjeseffect krijgt, lekkende luchtkamer...en, slechtst van al: de werking!!!!
Door de simple techniek (ben ik wel voorstander van) werkt den Dt zoals ne ballon, 1st veel te soepel en dan plots heel hard....dus, of hij werkt redelijk maar ge hebt den helft van uwe veerweg (6cm ipv 10) of ge hebt 10cm veerweg en ge bottemd de vork op 1 wedstrijd kapot....
Maar, 't is een ferm stuk.
Dichtingen die vuil opslorpen zodat na 1 rit de olie zo vuil is de olie niet meer door de kleine gaatjes kan stromen voor de veerwerking en ge zo'n schokjeseffect krijgt, lekkende luchtkamer...en, slechtst van al: de werking!!!!
Door de simple techniek (ben ik wel voorstander van) werkt den Dt zoals ne ballon, 1st veel te soepel en dan plots heel hard....dus, of hij werkt redelijk maar ge hebt den helft van uwe veerweg (6cm ipv 10) of ge hebt 10cm veerweg en ge bottemd de vork op 1 wedstrijd kapot....
Maar, 't is een ferm stuk.