Zo 28/11/2010 Scherpenheuvel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

nero wrote::oops: euuuuuuuuuh, mag ik het zegge of nie, ma ik vond het maar zo en zo... Ik heb voor de 35 km gekozen, ik heb de eerste 15 kilometer alleen maar Demer en asfalt gezien... dan toch een 2 tal klimmetjes en dan terug de weide vlakte in... tot overmaat van ramp heb ik géén bevoorrading gezien en op 25 km terug binnen. Ik doe nu toch al héél wa jaren toertochten en dat ik me van splitsing gemist heb is me nog zelden of nooit gebeurd, maar nu dus wel. Waarschijnlijk mijn fout, was natuurlijk nie gebeurt als er een papiertje hing met de mededeling u bevind zich op het 35 km/parcours. Nu ik ben al héél blij dat er TT georganiseerd worden en ik doe er héél graag aan mee, ma vandaag was het voor mij een off-day. Volgende week opnieuw... (alhoewel nu ben ik al 2 weken achtereen aan het zeuren over de parcours, en de organisaties doen altijd zo hun best...)
Blijkbaar heb je de blauwe pijlen 'Kids'tour gevolgd en daarna het pak gevolgd over de Demerdijk richting Messelbroek. De kinderen reden daar links terug naar start.

De kidstour komt niet voorbij de bevoorrading, maar ze kregen een wafel bij de inschrijving en een jeton voor 1 drankje. -16jaar is gratis voor VWB-leden, en 1€ verzekering voor niet-leden.

Je kan je al eens vergissen als je de bikers voor je volgt, en niet de pijlen.
Missen is menselijk.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:oops: :oops: :oops: oei nog erger... de kidstoer... Maar da kan héél goed zijn ja, ik denk dat da was na de Demer toen kwamen de 45 kilometermannen rechts van een helling af en over de spoorlijn, ik denk da ik daar de mist ben ingegaan. Nu, ik ben blij te lezen dat ik de enige was, maar nu ga ik mezelf opleggen om volgend jaar ZEKER deze tocht nog eens te rijden, maar dan de 45 km!!! :lol:
wtcfreebiker
Mountainbiker

Post by wtcfreebiker »

de Free bikers hebben ook weer genoten van het prachtige parcour (45 km)Naar de organisatie toe moet ik zeggen, goed afgepijld,goede bevooraading en het was weer in orde. We zullen er volgend jaar zeker weer bij zijn.
Bolleke
Mountainbiker

Abdij van Averbode

Post by Bolleke »

Beste Bikers,

Zondag met de TT Scherpenheuvel moesten we langs de Abdij van Averbode links het bos in.
Maar dat mooie verharde fietspad dat rechtdoor ging(dacht licht bruin beton?)wie iemand naar waar en hoe lang deze is?

Thanks
Beny
Mountainbiker

Re: Abdij van Averbode

Post by Beny »

Bolleke wrote:Beste Bikers,

Zondag met de TT Scherpenheuvel moesten we langs de Abdij van Averbode links het bos in.
Maar dat mooie verharde fietspad dat rechtdoor ging(dacht licht bruin beton?)wie iemand naar waar en hoe lang deze is?

Thanks
Image
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Beny wrote:
Bolleke wrote:Beste Bikers,

Thanks
Image
Kijk op http://www.fietsnet.be fietsknooppunt 18 in Averbode.
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

Bedankt mannen ,da weten we ook weeral .
Mooie stukje voor in de zomer met de race fiets :wink:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Bolleke wrote:Bedankt mannen ,da weten we ook weeral .
Mooie stukje voor in de zomer met de race fiets :wink:
Had ik ook al gedacht als ik dat passeerde, alleen opletten of we lokken weeral reacties uit dat we baanjanetten zijn :wink:
Post Reply