Daar ben ik zo zeker niet van. Misschien geboren in Canada, maar ze woonde wel degelijk in Bush-country! Maar de stad/staat ontglipt me.Dave the madman wrote:Kleine verbetering: Zijn vriendin kwam niet uit het land van bush, maar uit Canada!
Meirhaeghe sluit een comeback niet uit
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Thanx mate!A d r i wrote:Dat klopt ja. Het kan dus best zijn dat ze ondertussen een Amerikaans paspoort heeft.
-
scott freak
- Mountainbiker
Post by scott freak »
als filip herbegint is dat zijn keus en daar kunnen wij niks aanveranderen of meehlpen
en als hij herbegint zal hij da op het juiste moment bekent makenzondag nog met hem in pittem gereden en we hebben veel geleerd van hem
en eigenlijk moet hij niks meer bewijzen in de mtb wereld als hij terug komt zal de pers de eerste zijn om hem te bekritiseren of op te hemelen en daarvoor moet hij het nie doen maar voor zich zelf en wat hij ook beslist ik sta 100% achter hem
filip bedankt voor alles man
en komt hij terug als manager of als biker het zal de mtb wereld deugd doen
en komt hij nie terug zal je hem nog wel zien op toertochten
en als hij herbegint zal hij da op het juiste moment bekent makenzondag nog met hem in pittem gereden en we hebben veel geleerd van hem
en eigenlijk moet hij niks meer bewijzen in de mtb wereld als hij terug komt zal de pers de eerste zijn om hem te bekritiseren of op te hemelen en daarvoor moet hij het nie doen maar voor zich zelf en wat hij ook beslist ik sta 100% achter hem
filip bedankt voor alles man
en komt hij terug als manager of als biker het zal de mtb wereld deugd doen
en komt hij nie terug zal je hem nog wel zien op toertochten
Ik hoop ook echt dat we FM nog mogen begroeten op de wedstrijden.
Jammer dat het voor hem zo gelopen is. Je geeft toe doping te hebben genomen, en voila daar ga je dan bergaf, anderen zijn minderen toegefelijk en krijgen nog een job aangeboden bij een gerenomeerde wielerploeg...het zijn twee maten en twee gewichten...
Jammer dat het voor hem zo gelopen is. Je geeft toe doping te hebben genomen, en voila daar ga je dan bergaf, anderen zijn minderen toegefelijk en krijgen nog een job aangeboden bij een gerenomeerde wielerploeg...het zijn twee maten en twee gewichten...
Haar ouders wonen in Milwaukee dacht ik....
Ik hoop ook dat Filip herbegint maar ik denk ni dat hij er op dit moment de moed voor heeft. Logisch ook. Maar mss al wij hem allemaal wat helpen op 1 of andere manier...?
In ieder geval als hij zijnen kop laat zien in de 2 wereldbekermanches volgend jaar dan zal dat plaatske daar te klein zijn !! Hij is nogaltijd ne grote in de MTB en dat zal hij altijd blijven.
Als hij echt wil een gouden medaille halen op de spelen dan moet hij er nu 1000% voor gaan . Peking kan nog !!!! Laat hem nu effe rusten en volgend jaar opnieuw beginnen trainen en dan komt dat nog in orde. Hij heeft alleen veel steun nodig. En moest ik in zn buurt wonen ik zou bij hem gaan bellen en hem zijn velo doen nemen om mee te rijden. Want het alleen zijn das ni zo goed op deze moment voor hem !
Gino
Ik hoop ook dat Filip herbegint maar ik denk ni dat hij er op dit moment de moed voor heeft. Logisch ook. Maar mss al wij hem allemaal wat helpen op 1 of andere manier...?
In ieder geval als hij zijnen kop laat zien in de 2 wereldbekermanches volgend jaar dan zal dat plaatske daar te klein zijn !! Hij is nogaltijd ne grote in de MTB en dat zal hij altijd blijven.
Als hij echt wil een gouden medaille halen op de spelen dan moet hij er nu 1000% voor gaan . Peking kan nog !!!! Laat hem nu effe rusten en volgend jaar opnieuw beginnen trainen en dan komt dat nog in orde. Hij heeft alleen veel steun nodig. En moest ik in zn buurt wonen ik zou bij hem gaan bellen en hem zijn velo doen nemen om mee te rijden. Want het alleen zijn das ni zo goed op deze moment voor hem !
Gino
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Heeft er iemand zijn adres?? Dan kunnen we hem misschien een pak kerstkaarten sturen als morele steun. Of is dat een dom idee??
inderdaad, was er zondag te Pittem ook bijscott freak wrote:als filip herbegint is dat zijn keus en daar kunnen wij niks aanveranderen of meehlpen
Filip gaf nog altijd een sterke indruk qua fysiek en persoonlijkheid zunne, hij alleen zal zijn beslissing nemen en die zullen we met z'n allen respecteren, niet?
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
Hij woont in Schorisse (Maarkedal), beneden aan de Berg ten Houtte, in een soort oude hoeve. Maar ik zou zelf wel een raar figuur slaan moestek daar gaan aanbellen denk ik 
Als je hem een kerstkaartje wil sturen, ik kan wel ff gaan kijken wat z'n huisnummer is :).
Als je hem een kerstkaartje wil sturen, ik kan wel ff gaan kijken wat z'n huisnummer is :).