Vr 19/11/2010 Torhout :: Nightbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jimmyvlb
- Mountainbiker
Deze rit heb ik met veel plezier gereden. chapeau voor de organisatie.
Het moet nogal een werk zijn geweest om al die verlichting te voorzien.
Het parcours lag er heel goed bij, ik had veel meer modder verwacht. Ik was dan ook verbaasd hoeveel mensen de "moeilijke" route links lieten liggen.
Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.
Het moet nogal een werk zijn geweest om al die verlichting te voorzien.
Het parcours lag er heel goed bij, ik had veel meer modder verwacht. Ik was dan ook verbaasd hoeveel mensen de "moeilijke" route links lieten liggen.
Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.
Is er daar geen fotoke van? Kom hem anders eens tonen in Wervik éspiermassa wrote:voilla de discovélo staat in tkot tot volgend jaar.Bike heeft den tocht overleeft en alle lichten bleven branden tot op het einde.Ongelooflijk goe berijdbaar het parcour zelfs met mijne speciale vélo van 30kg.Begin al te zoeken voor iets nog spectakulairder volgend jaar.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
kdenk dat er veel foto's van zijn en dus waar kunnen we de foto's zien van tijdens de tocht.QM wrote:Is er daar geen fotoke van? Kom hem anders eens tonen in Wervik éspiermassa wrote:voilla de discovélo staat in tkot tot volgend jaar.Bike heeft den tocht overleeft en alle lichten bleven branden tot op het einde.Ongelooflijk goe berijdbaar het parcour zelfs met mijne speciale vélo van 30kg.Begin al te zoeken voor iets nog spectakulairder volgend jaar.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Eindelijk eens een beetje tijd om te reageren op deze topic (voor andere reacties vanuit de TOF, zie de dagtocht).
De TOF dankt de 648 deelnemers aan onze alweer 11de nachttocht. Het waren er iets minder dan vorig jaar, maar de reacties in de zaal waren overwegend positief. Er waren enkele opmerkingen waar we rekening mee zullen houden in de mate van het mogelijke.
Het nieuwe mtb-parcours in de Warande werd door de meesten gewaardeerd, maar zorgde voor iets meer nachtelijke valpartijen, vooral op een bepaalde oversteek. We nemen alvast contact op met de stad (eigenaar van de Warande) ivm deze vaststelling. Voor de zondag hebben we de brug alvast met een mat verstevigd.
De TOF dankt de 648 deelnemers aan onze alweer 11de nachttocht. Het waren er iets minder dan vorig jaar, maar de reacties in de zaal waren overwegend positief. Er waren enkele opmerkingen waar we rekening mee zullen houden in de mate van het mogelijke.
Het nieuwe mtb-parcours in de Warande werd door de meesten gewaardeerd, maar zorgde voor iets meer nachtelijke valpartijen, vooral op een bepaalde oversteek. We nemen alvast contact op met de stad (eigenaar van de Warande) ivm deze vaststelling. Voor de zondag hebben we de brug alvast met een mat verstevigd.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Vrijdag ook genoten met een 4 tal choufkes van deze avondrit
Alles was terug goed verzorgd door de toffers.
verslagje staat te lezen op volgende link.
http://www.choufkes.be/mbc/ritverslagen ... 202010.htm
groeten
Alles was terug goed verzorgd door de toffers.
verslagje staat te lezen op volgende link.
http://www.choufkes.be/mbc/ritverslagen ... 202010.htm
groeten
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Jawaddedatte wat een beeld!!!Rock Rider wrote:Part 1 met lichtbrug
Part 2 met Warande
Part 3
heb er nog een aantal staan die volgen...
Bij mij zijn de meeste beelden onbruikbaar, zoals verwacht
Welke cam gebruik jij als ik vragen mag?