Za 20/11/2010 Baasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Kansee wrote:
RotstraatBiker wrote:
Kansee wrote:
moerstraat in sint-gillis?
Inderdaad Kansee, het stukje tussen de Denderbellestraat en de Breestraat naar Korte Moerstraat in Sint Gillis. Daar stond begin deze week nog een gigantische plas water van wat daarvoor de Vondelbeek was. Deze ochtend bleek de Vondelbeek terug binnen haar "normale" oevers te stromen. We rijden wel niet het hele stuk (ook vorige jaren niet) want het laatste stuk richting Cardis dat zou echt nog wel ploeteren zijn, maar dat doen we dus niet :lol:

in welk deel van de toertocht zit dit? begin/voor bevoorrading of juist meer naar einde toe? Zou ik eventueel hier kunnen inspringen (en dan uiteraard in baasrode inschrijven) of ligt de bevoorrading teveel naar't begin dan? (of naar 't einde, ma da lijkt me minder erg - dan kunt ge'r nog naar uitkijken :drunk: )
Dat stukje zit vlak voor de eerste bevoorrading op de tochten van 40 en 50 km, de 30 gaat niet langs daar. De eerste bevoorrading is na een goeie 20 kilometer, de tweede bevoorrading komt na 32 km en dan volgt het zwaarste stuk (tot de finish 8) . Je krijgt ook aan het vertrek/aankomst nog iets lekkers en wat drank mee, dus dat zou moeten lukken hé ?
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Scheldetrapper wrote:
den mountenbiker wrote:Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.
IK kan uw verzekeren,dat de" '50 km" ,uw lang zal herinneren =D>
Dit jaar ,nieuwe off-road stukken [-o<
Het zit er zeker bij,dit jaar =D>
Met nogmaals ,onze dank aan de scouts van Dendermonde =D>
Is goe da boske aan de scouts =P~ ,hopelijk kan ik de 50 km idd lang herinneren #-o :lol:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

De vandalen hebben reeds lelijk huis gehouden op het parcours :evil:
Veel pijlen weggenomen,vernield...enz [-X
Wie houd er zich daar mee bezig,jongens toch.
Ik denk dat wij zaterdag ochtend bij de controle van het parcours veel werk gaan hebben ](*,)
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

De gevreesde singles-tracks in Baasrode-broek liggen er fantastisch goed bij :bounce:
Het was geleden van onze vorige editie,dat ik daar geweest was,en kon deze namiddag mijn eigen ogen niet geloven,dit is een pad geworden van twee meter breed :bounce:
Juist het stuk naar de eerste trap,ligt er over een afstand van 100 meter vettig bij,daar zal er even harder op de trappers moeten geduuwd worden :lol:

Ps:voor alle info mogen jullie contact opnemen met Joris,te bereiken op 0478/946027 .
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

't ja Eddy ,vernieling van pijlen en linten ,dat was bij ons 't zelfde liedje ,da's geen respect voor iemand anders he !

afspanlinten hangen we dan ook meestal op de laatste dag s'avonds of s'morgens vroeg .

ik weet dat je er veel werkt in steekt en dan zo alles vernield zien ,dat doet zeer #-o

Ik wens jullie alle succes toe en tot zaterdag en niet te :drunk:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ban vanmorgen ook wat in de buurt gaan rijden en ik dacht al dat er pijlkes moesten ontbreken. Ik vraag me echt af wie zich daar nu mee bezighoudt :roll:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:'t ja Eddy ,vernieling van pijlen en linten ,dat was bij ons 't zelfde liedje ,da's geen respect voor iemand anders he !

afspanlinten hangen we dan ook meestal op de laatste dag s'avonds of s'morgens vroeg .

ik weet dat je er veel werkt in steekt en dan zo alles vernield zien ,dat doet zeer #-o

Ik wens jullie alle succes toe en tot zaterdag en niet te :drunk:
Dank u Dirty,maar dat laatse kan ik uw niet beloven :P
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Kristof Huyck wrote:Ban vanmorgen ook wat in de buurt gaan rijden en ik dacht al dat er pijlkes moesten ontbreken. Ik vraag me echt af wie zich daar nu mee bezighoudt :roll:
Kristof,als het in vlassenbroek was is het geen probleem.
Ieder jaar laten wij jullie voor het binnen komen van Vlassenboek de dijk afrijden,daar is een nieuw stuk aangekoppeld =D>
Het is een privé stuk,daar om wachten wij tot deze avond,om pijlen te hangen.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Bikers het parcours is afgepijld met TELENET-pijlen.
Enkel de bikers die met de auto komen,moeten de grote geel-zwarte VWB-pijlen volgen,die jullie naar de startplaats verwijzen.
Vergissingen zijn dan bijna uitgesloten.
Verleden jaar zijn er bikers beginnen fietsen op het fietspad naast de N41, ipv in de graskant,en beneden de vlassenbroekbrug aan de lichten,hebben die bikers de grote VWB-pijlen gevolgd,die stonden natuurlijk snel terug aan de startplaats #-o
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Bergpallieters komen bij onze buren deze prachtige tocht rijden en het weer beloofd ook goed te worden......
Post Reply