Zo 07/11/2010 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geerteke
Mountainbiker

Post by geerteke »

schitterend parcour. alleen in de meethoven de pijlen slecht zichtbaar. wel voldoende, meer de kleur he. 60 gedaan, voor de rest schitterend. Moe maar voldaan.
klane shortwood
Mountainbiker

Post by klane shortwood »

alleen in de meethoven de pijlen slecht zichtbaar. wel voldoende, meer de kleur he.
fluo geel met fluo rood #-o #-o #-o
hoe hadden jullie de pijlen dan graag gehad misschien? met ingebouwde led-verlichting ofzo??? ofwel is mijn zicht buitenaards goe, ofwel zitten er hier veel opt forum die ne bril vandoen hebbe. straffe mannen die gisteren verkeerd gereden zijn ...
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

klane shortwood wrote:
alleen in de meethoven de pijlen slecht zichtbaar. wel voldoende, meer de kleur he.
fluo geel met fluo rood #-o #-o #-o
hoe hadden jullie de pijlen dan graag gehad misschien? met ingebouwde led-verlichting ofzo??? ofwel is mijn zicht buitenaards goe, ofwel zitten er hier veel opt forum die ne bril vandoen hebbe. straffe mannen die gisteren verkeerd gereden zijn ...
Raar maar waar, zelf vind ik die fluo pijlen ook niet de meest opvallende (ben nergens verkeerd gereden). Ze lijken soms mee op te gaan in het decor :-? . Maar goed, ben hier de 60 komen rijden en me geen minuut beklaagd, de Langdorpse heuveltjes en singletracks blijven gewoon de max. Alleen jammer dat de benen weer 40km opwarming nodig hadden om in vorm te komen #-o en voor de geax mezcal achterband was vooral het begin van de tt over de limiet. Voor de 100 van Beringen toch iets anders steken me dunkt :-?
Goorbikers =D> =D> =D> !
phieke
Mountainbiker

Post by phieke »

Proficiat aan de organisatie!
Super tocht, 60km rond elke boom ne singletrack :-D en goed uitgepijld (voor mij)
In vergelijking met Bierbeek vorige week heerlijk snel parcours.
Aan de mannen van de 2e bevoorrading die met een creative oplossing kwamen om mijn gebroken versnelling kabel te verhelpen : thanx!
Tot volgende keer!
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Hier gisteren ook de 60km's komen rijden tesamen met Sportyboy in onze favoriete bikestreek. Heb genoten van de tocht. Den Impossible niet opgeraakt maar voor de rest alles. Bepijling vond ik goed. De kleedkamers waren ook van de betere voetbalveldkleedkamers. En nog lekker warm water ook.
Maw, dikke merci en tot de volgende.
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

gisteren ook ene "den impossible" zien oprijden (aan de linkse kant)

knap gedaan =D>
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

dirk999bis wrote:gisteren ook ene "den impossible" zien oprijden (aan de linkse kant)

knap gedaan =D>
Welke was 'den impossible'? Ik weet dat in de TT Aarschot (die van eind november) een Montée Impossible zit maar zo 1 van dat kaliber ben ik gisteren niet tegengekomen.
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

freezy wrote:
dirk999bis wrote:gisteren ook ene "den impossible" zien oprijden (aan de linkse kant)

knap gedaan =D>
Welke was 'den impossible'? Ik weet dat in de TT Aarschot (die van eind november) een Montée Impossible zit maar zo 1 van dat kaliber ben ik gisteren niet tegengekomen.
Als het deze aan de extreme bar was, kan ik het zijn.
Door links aan te houden ben ik er naar boven kunnen rijden.
helap
Mountainbiker

Post by helap »

De foto's staan op de website.

www.goorbikers.be

Met dank aan onze fotograaf Eddy
TVD
Mountainbiker

Post by TVD »

BEDANKT AAN DE MANNEN DIE MIJ EN MIJN FIETS NAAR DE RAND VAN HET BOS THV DE VENNEHEIDESTRAAT HEBBEN GEASSISTEERD NA MIJN TUIMELPARTIJ.
Post Reply