Northwave Celsius 2010

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik ben binnenkort ook aan een paar winterschoenen toe. Op de site van northwave staat enkel de Celcius, zonder verdere toevoegsels.

Met dank aan goegel vind ik verschillende versies in de verkoop. Dan weer de "Celcius artic GTX" of zelfs de "artic GTX" of ook al de celcius GTX. Ik ben er nu uit dat het eenkleurige witte logo uit de recente uitvoering is. Is dat degene die ze bij VE verkopen?
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Jup inderdaad de Celsius GTX en de Artic Celsius dat hebben we staan.
inno
Mountainbiker

Post by inno »

ben vandaag eens gestopt bij VE om naar die Artic Celsius te kijken en te passen zaten dadelijk als gegoten en heb ze da ook dadelijk gekocht en een ferme muts gekregen ,maar geen 10 procent korting met de VWB kaart omdat ze in actie staan
ga ze volgende week testen eerst nog nieuwe plaatjes kopen vandaag vergeten
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Is er een verschil in pasvorm tussen de Arctic en de gewone Celsius?
inno
Mountainbiker

Post by inno »

freezy wrote:Is er een verschil in pasvorm tussen de Arctic en de gewone Celsius?
weet ik nie
de gewone was er niet in 42
brix
Mountainbiker

artics

Post by brix »

ik ben ook van plan om deze schoenen aan te schaffen.
maar zijn deze schoenen , eigenlijk ook goed te onderhouden?
MaC'Red
Mountainbiker

Re: artics

Post by MaC'Red »

brix wrote:eigenlijk ook goed te onderhouden?
Wel dat wil ik ook wel eens weten eigenlijk, hoe het beste onderhouden deze toch niet zo goedkope schoenen hé

MaC'Red 8)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MaC'Red wrote:
Wel dat wil ik ook wel eens weten eigenlijk, hoe het beste onderhouden deze toch niet zo goedkope schoenen hé
MaC'Red 8)
Voila, vrijdag in toch redelijk modderige omstandigheden de Night Ride van Bever gereden. De schoenen zaten onder de modder. Onderweg TOTAAL GEEN last van water of koude gehad. Het was rond de 6°... Ik had er ook vooraan studs opgezet om wat grip te hebben als je moet stappen. Ging ook perfect.

Thuisgekomen en de modder gewoon laten opdrogen tot daarstraks. Buiten met een handborstel met harde haren de modder er gewoon afgeborsteld. Gaat gelijk niets omdat de modde net in de stof van e schoenen kan indringen. Modder was er direct allemaal af. =D>

Nadien gewoon met natte vod (zeemvel) over de schoenen gegaan om de (droge) modderwaas er af te halen. Schoenen zijn nu terug (bijna) als nieuw !
Een groot verschil met mijn andere zomerschoenen :lol: :lol: :lol:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

MC Tim wrote:
MaC'Red wrote:
MaC'Red 8)
Voila, vrijdag in toch redelijk modderige omstandigheden de Night Ride van Bever gereden. De schoenen zaten onder de modder. Onderweg TOTAAL GEEN last van water of koude gehad. Het was rond de 6°... Ik had er ook vooraan studs opgezet om wat grip te hebben als je moet stappen. Ging ook perfect.

Thuisgekomen en de modder gewoon laten opdrogen tot daarstraks. Buiten met een handborstel met harde haren de modder er gewoon afgeborsteld. Gaat gelijk niets omdat de modde net in de stof van e schoenen kan indringen. Modder was er direct allemaal af. =D>

Nadien gewoon met natte vod (zeemvel) over de schoenen gegaan om de (droge) modderwaas er af te halen. Schoenen zijn nu terug (bijna) als nieuw !
Welke studs hebt ge daarop gezet mss Tim ?? Ik ga er es mijn plaatjes eerst opzetten voor Gooik volgende week. Hangt af van het weer natuurlijk anders doe ik mijn Time schoentjes nog es aan.

MaC'Red 8)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MaC'Red wrote:
MC Tim wrote:
MaC'Red wrote: Wel dat wil ik ook wel eens weten eigenlijk, hoe het beste onderhouden deze toch niet zo goedkope schoenen hé
MaC'Red 8)

Welke studs hebt ge daarop gezet mss Tim ?? Ik ga er es mijn plaatjes eerst opzetten voor Gooik volgende week. Hangt af van het weer natuurlijk anders doe ik mijn Time schoentjes nog es aan.
MaC'Red 8)
Gewoon bij Foncé achter voetbalstuds gaan. Je hebt die in verschillende lengtes, maar ik heb de kortste genomen. 0,25 euro/stuk dus voor één euro had ik mijn gerief :lol: :lol:
We zullen kunnen afstappen volgende week in Gooik. Ik zie er al naar uit 8) =P~
Post Reply