Die bordjes staan er toch al langer, niet?WIP wrote: Klopt wel, ben vorige daar gaan trainen en stond vol met plaatjes, verboden toegang![]()
Roel Paulissen betrapt en stopt ermee
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
bordjes hebben er altijd gestaan in alle formaten.nu hebben ze die weer eens vernieuwd.no big deal!WIP wrote:Klopt wel, ben vorige daar gaan trainen en stond vol met plaatjes, verboden toegangalfa75 wrote:GP Roel Paulissen wordt afgelast...........![]()
Het ene slechts nieuws heeft echter niets met het andere te maken. De eigenaar van de terril, Limcoal, verleent niet langer haar medewerking. Derhalve kan de stad Genk ook geen vergunning meer afleveren en zal de GP dit jaar niet plaatsvinden.
slecht nieuws maar sorry hoor, daar komen ze net nu mee af ????????
wie gelooft dat nu???![]()
![]()
ja watte![]()
het is prive terrein maar ik wil maar zeggen
dat het raar is om daar nu mee af te komen. dit is iets wat je toch langer weet als het waar zou zijn en niet mee afkomt na dit nieuws.
maar ja, de organisatie weet ook wel dat het nu zeer moeilijk wordt om
de GP te organiseren en zeker omdat het zijn naam draagt
dan maar steken op de prive eigenaar hé
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
Normaal gezien zou op 24september het bk mountainbike voor militairen daar ook doorgaan op denkelijk hetzelfde parkoers...wss zal dit dan ook wel niet doorgaan of wet iemend hier meer over?
-
DIKKE BANDJES
- Mountainbiker
Post by DIKKE BANDJES »
Moesten wij bikers op dit forum prof zijn, we deden misschien(zo goed als zeker) net hetzelfde als Paulissen. Dus waarom die kerel zo veroordelen.
Voor mij doet die positieve test niets af van de waarde van al zijn prestaties, en het zijn er toch heel wat.
Voor mij doet die positieve test niets af van de waarde van al zijn prestaties, en het zijn er toch heel wat.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Wat je van deze zaak moet geloven is moeilijk te zeggen. Het zal sowieso een trieste zaak blijven.
Maar soms vraag ik me wel af of sporters echt wel 100% kunnen weten welke stoffen er in hun lichaam zitten. Ik ken de dopinglijst niet. Maar die is wellicht behoorlijk lang. Kun je als sporter dan nog de zaak voldoende opvolgen?
Wie op reis gaat, neemt meestal medicatie mee voor het geval dat ze iets of wat mis gegeten zouden hebben.
Is het dan niet mogelijk dat sporters tijdens buitenlandse missies plots iets of wat innemen die tot de verboden lijst behoord?
Maar soms vraag ik me wel af of sporters echt wel 100% kunnen weten welke stoffen er in hun lichaam zitten. Ik ken de dopinglijst niet. Maar die is wellicht behoorlijk lang. Kun je als sporter dan nog de zaak voldoende opvolgen?
Wie op reis gaat, neemt meestal medicatie mee voor het geval dat ze iets of wat mis gegeten zouden hebben.
Is het dan niet mogelijk dat sporters tijdens buitenlandse missies plots iets of wat innemen die tot de verboden lijst behoord?
Kleine reactie....
Ik ken Roel , niet heb er geen banden mee , maar weet dat deze zonder clomid of wat dan ook 99 ,99 % van de bikers hier met zijn vingers in zijn neus afrijd.
Topsport en doping zal er altijd zijn , de tijd dat je 365 dagen/ jaar op topniveau kunt mee draaien met een boterham choco is gedaan.
Doping en supl. liggen kort bij elkaar, in deze zin dat de renners ( en veel recranten) steeds beter en meer willen natuurlijk. We willen allemaal kwaliteit voor ons geld.
Waar ligt de grens soms he??? Als je morgen een verkoudheid hebt, gebruikt de verkeerde hoestsiroop en je bent positief in een test .... dan heb je direct een stempel.
Ik praat doping zeker niet goed, wie met vuur speelt met op de blaren zitten.... Maar verwacht niet dat die jongens zeggen .... " mm slecht weer vandaag ik pak wel een pilleke en ik ga niet trainen". Neen het blijven topsporters maar waar compi. is zullen er altijd mensen zijn die het onderste uit de kan halen al dan niet eerlijk of een beetje minder eerlijk...
Waarom clomid ?? Wordt gebruikt voor vrouwen die zwanger willen geraken ( maar dat zal het voor hem niet zijn denk ik
... bodyb. gebruiken dit in een na-kuur ( hebben dan een enorme massa testo toegediend waardoor huin eigen systeem zo goed als plat ligt en met clomid wordt dit terug aangewakkerd....) , wil dit dan zeggen dat Roel mss een testo kuur heeft genomen, zat het ergens in ????
Denk dat hij zelf wel weet hoe het zit, verwacht niet dat hij blindelings alles naar binnen speelt....
Maar ik zal daar niemand voor veroordelen , hij zal de gevolgen dragen en daarmee moeten leven....
Voor de rest Sterkte Roel in deze moeilijke periode....
Ik ken Roel , niet heb er geen banden mee , maar weet dat deze zonder clomid of wat dan ook 99 ,99 % van de bikers hier met zijn vingers in zijn neus afrijd.
Topsport en doping zal er altijd zijn , de tijd dat je 365 dagen/ jaar op topniveau kunt mee draaien met een boterham choco is gedaan.
Doping en supl. liggen kort bij elkaar, in deze zin dat de renners ( en veel recranten) steeds beter en meer willen natuurlijk. We willen allemaal kwaliteit voor ons geld.
Waar ligt de grens soms he??? Als je morgen een verkoudheid hebt, gebruikt de verkeerde hoestsiroop en je bent positief in een test .... dan heb je direct een stempel.
Ik praat doping zeker niet goed, wie met vuur speelt met op de blaren zitten.... Maar verwacht niet dat die jongens zeggen .... " mm slecht weer vandaag ik pak wel een pilleke en ik ga niet trainen". Neen het blijven topsporters maar waar compi. is zullen er altijd mensen zijn die het onderste uit de kan halen al dan niet eerlijk of een beetje minder eerlijk...
Waarom clomid ?? Wordt gebruikt voor vrouwen die zwanger willen geraken ( maar dat zal het voor hem niet zijn denk ik
Denk dat hij zelf wel weet hoe het zit, verwacht niet dat hij blindelings alles naar binnen speelt....
Maar ik zal daar niemand voor veroordelen , hij zal de gevolgen dragen en daarmee moeten leven....
Voor de rest Sterkte Roel in deze moeilijke periode....
Paulissen weet al 14dagen dat hij positief is.
Er zullen dus reeds vele vergaderingen geweest zijn hoe hij dit in de media moet uitleggen om zijn inkomsten in de toekomst veilig te stellen.
Waarschijnlijk zal er wat poeder aan de handen van een of andere Chinees blijven hangen zijn toen die eens van band mocht wisselen (van de kraamafdelingsprodukten naar de voedingssupplementen).
Had men verwacht dat in 2010 men 5kg van dit spul zou vinden?
Deze topatleten want dat zijn ze met of zonder doping worden minitieus begeleid maar ook hun begeleiders kunnen ook foutieve berekeningen maken.
Misschien kan hij samen met Meirhaeghe onze jeugd begeleiden?
Er zullen dus reeds vele vergaderingen geweest zijn hoe hij dit in de media moet uitleggen om zijn inkomsten in de toekomst veilig te stellen.
Waarschijnlijk zal er wat poeder aan de handen van een of andere Chinees blijven hangen zijn toen die eens van band mocht wisselen (van de kraamafdelingsprodukten naar de voedingssupplementen).
Had men verwacht dat in 2010 men 5kg van dit spul zou vinden?
Deze topatleten want dat zijn ze met of zonder doping worden minitieus begeleid maar ook hun begeleiders kunnen ook foutieve berekeningen maken.
Misschien kan hij samen met Meirhaeghe onze jeugd begeleiden?
-
-- Olympus --
- Mountainbiker
Post by -- Olympus -- »
Interessante bijdrage. Rutger Beke heeft echter wel (deels) zijn gelijk gehaald, hoewel echter nooit volledig 'bevestigd' door WADA,... is/was hij een uitzondering en teste hij 'vals positief' op epo. Maar het zal één van de enigen zijn.Sunn Xtreme wrote: Roel moet de kans krijgen om uit te vissen waar en wat er is misgegaan, als hijzelf de keuze niet heeft gemaakt. Alleen zullen de federaties hoe dan ook blijven tegenwerken.
het probleem is - en dat bewijst de zaak Keisse zoveel te meer - dat ondanks alle geleverde bewijzen van labotests, analyses, rapporten van opvolgingen etc etc etc... die de renner in zijn gelijk stellen, de renner / atleet NOOIT zijn gelijk zal krijgen !!!
de WADA, UCI, TAS, of eventueel de Bond wil in GEEN ENKEL GEVAL gezichtsverlies lijden.
WADA, de UCI en TAS staan niet toe dat een atleet de zaken kan bewijzen dat hij geen schuld treft, maar wel derden
NEE... in de plaats willen ze alle bewijs negeren en de atleet alsnog schorden.
dan spreken we niet meer over reglementering, dan spreken we over macho-gedrag van grote instanties die ondanks de lucht blauw ziet, toch zegt dat het zwart is, alles naast zich neerleggend.
imago, daar draait het rond. En niet rond effectieve rechtspraak als het er echt op aankomt.
Roel hoeft echt niet te hopen dat hij in beroep iets kan ermee winnen.
het gaat hem BIJZONDER VEEL GELD kosten.
de zaak Keisse qua kostprijs in vergelijk.... om Roel zijn onschuld te kunnen bewijzen, kost hem dat enkele JAARLONEN !!!!
de zaak Valverde : NOOIT iets bewezen..maar hij word toch gestraft. Dossierkennis was onbelangrijk voor hun uitspraak.
Leukemans : bewezen dat derden de oorzaak waren (in opdracht dan nog wel)... toch gestraft. en het lijste is lang...