ferm filmkeRidley Racer wrote:Ik heb een filmpje gemaakt van de tocht
wat ik na veel problemen met het bewerkendan toch eindelijk op Pinkbike gekregen heb
.
Maar de aftiteling is nog niet in orde![]()
http://www.pinkbike.com/video/149439/
Voor de rest was het een leuk tochtje
Tot volgende keer.
Zo 18/07/2010 Wijgmaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- klane shortwood
- Mountainbiker
Post by klane shortwood »
idd ferm filmke, ik krijg al trug zwaar benen van der naar te zien alleen
wel ne straffe gast, op 10 minuten gans diejen tocht gerede, ik had er 3 uur voor vandoen

wel ne straffe gast, op 10 minuten gans diejen tocht gerede, ik had er 3 uur voor vandoen
Inderdaad, ben weer geklopt op snelheid er staan al foto's en enkele filmpjes op onze website.
Later volgen er nog meer, indien iemand de originele wenst graag een e-mail naar bestuur.debiekes@gmail.com
- klane shortwood
- Mountainbiker
Post by klane shortwood »
had de reactie van rucher nog niet gelezen maar 't viel mij ook meteen op dat er weer ferm wa pipo's op de foto staan zonder helm. ik snap ni waar die gasten met hun verstand zitten, moeten die nu echt eerst hunne smikkel eens vaneen vallen voor ze verstand krijgen ofwa???
enfin, da zijn de gasten waar ge in principe geen kompassie moet mee hebben als ze tegen de korst gaan.
lomp is ook vis, ma 't schijnt da de kop ni deugt...
enfin, da zijn de gasten waar ge in principe geen kompassie moet mee hebben als ze tegen de korst gaan.
lomp is ook vis, ma 't schijnt da de kop ni deugt...
Pieter,Iegienie wrote:allé, dan zijn jullie ook buitengepest uit Holsbeek ?mv212 wrote:Neen het parkoers is veranderd tegenover vorig jaar.Z. wrote:Is het deze tocht die eerst een lus via Herent doet, langs start passeert en tenslotte doorsteekt naar Wilsele-Putkapel/Holsbeek?
Alle afstanden gaan nu richting Herent, Bertem, Everberg, Meerbeek, Veltem, Winksele.
We hebben het beste DAT NOG TOEGELATEN IS in de streek in ons parkoers opgenomen.
Je kan een plannetje + hoogteprofiel bekijken op onze website.
http://www.wtcdebiekes.be
Er is geen bewaakte fietsstalling voorzien!
stillaan wordt gans Oost-Brabant moeilijk om een Tt te organiseren maar sommigen maken er een sport van om dit zo moeilijk mogelijk te maken
Dirk