Zo 23/05/2010 Asse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

waarschijnlijk nog zat van den après of zo.. :-?

met alle respect, maar zo'n organisaties mogen er van mij gerust 'uit'.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

vandaag waren alle pijltjes op mijn traject weg.
das al een goed begin, blijkbaar zijn ze wat ge"freind"d in hun afpijling :wink:

Streets
biker13
Mountainbiker

Post by biker13 »

Alle bepijling zijn afgehaald.
Door onduidelijke afspraak bij ons werden laatste stukken pas zondagavond en gisterenavond verwijderd.
Onze excuses hiervoor.
Nog veel bike-plezier.
NielsVV
Mountainbiker

Post by NielsVV »

biker13 wrote:Alle bepijling zijn afgehaald.
Door onduidelijke afspraak bij ons werden laatste stukken pas zondagavond en gisterenavond verwijderd.
Onze excuses hiervoor.
Nog veel bike-plezier.
Deze ochtend ben ik er toch nog tegen gekomen!

Dit hing rechtover de sint martinus school, een groot wit bord met MTB op, en daaronder een pijl. Om de startplaats aan te duiden.
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Zondagmorgen nog pijlen tegengekomen aan de autostrade bij het verlaten van het technische bosje aan Francois .
Ook nog pijlen gezien omgeving Radar ,opruimen jongens.
Live to Ride
Mountainbiker

Locatie technisch bosje

Post by Live to Ride »

Hallo,

Ik heb gisteren geprobeerd om de rit over te doen, dit met doel om het technisch bosje terug te vinden. Helaas geraak ik niet verder dan : spoorweg over, dan direct links naast een akker van volgens mij fruitbomen. Kan iemand mij helpen met het achterhalen van deze rit? Bestaat er een platte grond van? Of kan iemand mij bij benadering zeggen hoe dat technisch bos noemt? Indernet / Mappy kan mij dan mss verder helpen :-)

Greets
DDeridder
MC Tim
Mountainbiker

Re: Locatie technisch bosje

Post by MC Tim »

DDeridder wrote:Hallo,

Ik heb gisteren geprobeerd om de rit over te doen, dit met doel om het technisch bosje terug te vinden. Helaas geraak ik niet verder dan : spoorweg over, dan direct links naast een akker van volgens mij fruitbomen. Kan iemand mij helpen met het achterhalen van deze rit? Bestaat er een platte grond van? Of kan iemand mij bij benadering zeggen hoe dat technisch bos noemt? Indernet / Mappy kan mij dan mss verder helpen :-)

Greets
DDeridder
Volgens mij bedoel je het Borré-bosje naast de autostrade aan de electriciteitscentrale in Sint-Ulriks-Kapelle.

Dit is de locatie :
http://maps.google.be/maps?hl=nl&q=sint ... 2&t=h&z=17

Starten is het gemakkelijkste onderaan het bos langs de grote baan. Is eigenlijk de hoofdingang van de electriciteitscentrale... Je rijdt dan langs onder het bos binnen , zo langs de linkerkant van de electriciteitscentrale, zo via de zware klimmetjes naar de knappe singletrail...

Ik wil je gerust eens begeleiden als je wil. Ik ken de buurt daar redelijk goed...
Post Reply