Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Voor motorrijders wordt nu ook al een alternatief, soortgelijk armbandje aangeboden. Net als een speciaal t-shirt dat-weet-ik-veel welke stralen opvangt of vasthoudt.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Hemd wrote:Toevallig hemd ik die reportage gemonteerd, had men powerbalancebandje aan toen, ben niet van men stoel gedonderd. :lol:
jeuj, ik hemd een hemdmade reportage op menne digicorder staan, ik was die nooit meer, nooit zeggek a, nooit!!
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Jack77 wrote:Voor motorrijders wordt nu ook al een alternatief, soortgelijk armbandje aangeboden. Net als een speciaal t-shirt dat-weet-ik-veel welke stralen opvangt of vasthoudt.
er zijn ook zo van die lodernschorten die de straling tegenhouden.
deze worden dikwijls in ziekenhuizen gedragen :oops:

Waar is den tijd dat mark Coucke zo een stralings-tegenhoud-gadget uitbracht #-o #-o

Streets
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Ik vind het persoonlijk een erg leuk hebbedinges nieuwe kleurkes zijn deze week binnen en ze verkopen goe,de meeste mensen vinden het gewoon erg leuk en willen er ene net zoals de livestrong bandjes is dit echt een hype!!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Met een Livestrong bandje steun je toch nog een goed initiatief, met die powerdinges alleen de portefeuille van de fabrikant.
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

inderdaad maar 't is ook zo'n hype ik draag ook zo'n livestrong het is mijn 2e in 6 jaar....
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Ik denk dat het belangrijkste is dat de mensen die erin geloven wel degelijk echt een beter evenwicht enz..... hebben hoor.
En ja ongelovigen dit is realiteit =D>
Maar ja er zullen altijd ongelovigen en gelovigen zijn.
Er zijn ook mensen die geloven dat de politiekers ons niet bestelen ook he.
Dan ben ik liever op mijn manier wat naief :roll:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

native instinct wrote:Ik denk dat het belangrijkste is dat de mensen die erin geloven wel degelijk echt een beter evenwicht enz..... hebben hoor.
En ja ongelovigen dit is realiteit =D>
Maar ja er zullen altijd ongelovigen en gelovigen zijn.
Er zijn ook mensen die geloven dat de politiekers ons niet bestelen ook he.
Dan ben ik liever op mijn manier wat naief :roll:
Hoe kan je er nu ondertussen nog in geloven als het al 1000000X achterhaald is? Ik kan aannemen dat het bandje je in het begin een beter evenwichtsgevoel gaf (placebo effect). Maar dat effect gaat toch onmiddelijk weg wanneer je hoort dat het oplichterij is? Dus wat heb je in godsnaam nu nog aan zo'n onbenullig ding?
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

@hierboven,
je vergeet 1 belangrijk detail:
<insert naam> draagt het ook ;)
Post Reply