Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik ga ne turbo instaleren in mijn gatmadskatingcow wrote:Ah, wat hebde voor?
als ge een paar posts hoger zou gekeken hebben, dan had je dit gelezen :den daler wrote:en hoe zou het ginder nu zitten met de organisatie
wat gaan ze er nu mee doen
laatste nieuws :
Er zijn onderhandelingen bezig met de stad Malmédy.
De expo-hall is namelijk ook verkiezingsterrein.
Als de stad een andere locatie vindt voor de stemlokalen, dan blijft in elk geval de datum behouden.
In de loop van volgende week moeten die onderhandelingen rond zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
Lowie
-
den daler
- Mountainbiker
da had ik al gelezen zehlowie wrote:als ge een paar posts hoger zou gekeken hebben, dan had je dit gelezen :den daler wrote:en hoe zou het ginder nu zitten met de organisatie
wat gaan ze er nu mee doen
laatste nieuws :
Er zijn onderhandelingen bezig met de stad Malmédy.
De expo-hall is namelijk ook verkiezingsterrein.
Als de stad een andere locatie vindt voor de stemlokalen, dan blijft in elk geval de datum behouden.
In de loop van volgende week moeten die onderhandelingen rond zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
Lowie
de vraag was of er al meer nieuws was ondertussen
blijkbaar nie
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Jongens toch, niets van die kiezing aantrekken...
Ben al 3 maal niet gaan stemmmen en nog nooit iets van gehoord, als je toch een pv of wat dan ook zou krijgen stuur je gewoon je overschrijvingsbewijs van de wedstrijd op en laten ze je wel gerust. En deze keer gaan er nog véél meer mensen verzaken aan de kiezing want er of je gaat kiezen of niet het blijft toch steeds hetzelfde zootje hier in Belgie
Veel te veel posten voor zo een klein landje en als er iets moet beslist worden zijn er steeds weer die dwars liggen, degoutant 
Ben al 3 maal niet gaan stemmmen en nog nooit iets van gehoord, als je toch een pv of wat dan ook zou krijgen stuur je gewoon je overschrijvingsbewijs van de wedstrijd op en laten ze je wel gerust. En deze keer gaan er nog véél meer mensen verzaken aan de kiezing want er of je gaat kiezen of niet het blijft toch steeds hetzelfde zootje hier in Belgie
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker