Zo 31/01/2010 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Iemand die weet hoe het er morgen gaat bijliggen. Hier op 100km van de startplaats zijn alle banen en fietspaden sneeuwvrij. Dus als er niets bijvalt geen probleem. Als er sneeuw moest vallen en begint terug te vriezen,dan is het iets anders natuurlijk.
Je moet ook rekenen da de verplaatsing met de auto doenbaar moet zijn.
Moet een dik uurtje bollen en op ijzel wegen zie ik dat niet zitten,dan hebt ge kans om uw auto in de prak te rijden. Dat is mijn hobby mij ook niet waart.
Vannacht was de ring ne spiegel schijnt,mijn neef moest afkomen van de nacht voor hem waren er geslipt en achter hem ook,dusja :-k :-k
Hopelijk tot morgen,ga alles klaarzetten douche gerief enzo want de bike diene sta al ongeduldig te wachten en rijdens klaar zenne :lol: :wink:
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Ik ben vandaag nog gaan biken in Gelrode en Holsbeek. De bospaden liggen er goed berijdbaar bij. De ondergrond was zelfs vettig.

Maar, wat ik vooral wil weten: zijn er veel ijsplekken zijn op de kleinere baantjes (vooral op plaatsen waar niet gestrooid is)? Eerder deze maand al eens lelijk op mijn knie terecht gekomen, liever geen tweede keer.
Dieter S
Mountainbiker

Post by Dieter S »

de sneeuw zal wel geen probleem vormen. Ik zou graag weten of het veel gedooid heeft vandaag op het parcours want dat smeltwater zal vannacht gaan aanvriezen en ijspistes vormen. Graag een update van het parcours nog...
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Z. wrote:Eerder deze maand al eens lelijk op mijn knie terecht gekomen, liever geen tweede keer.
Ik kan er van meespreken. Deze VM de tocht ten voordele van de slachthoffers in Haïti gaan verkennen en ook op een ijsplek lelijk op de knie terecht gekomen. En ook ik wil dat morgen niet meemaken.
Misschien kan ik morgen zelfs niet meer uit mijn bed #-o #-o
We zullen het weerbericht in de gaten houden.
De Vanes
Mountainbiker

Post by De Vanes »

Aanwezig voor een thuis rit :p gaat ploeteren worden ofwel een mooie sneeuw tocht.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

de grote wegen liggen er hier prima bij.

de kleine wegen, veld en bos zijn nog besneeuwd en de sneeuw is vrij hard aangevroren.

't zal sowieso goed opletten zijn voor besneeuwde ijsplekken!
CRAPS
Mountainbiker

Post by CRAPS »

van de organisatie :
Net terug van de afpijling. Al van deze morgen 8u00 in de weer om alles alsnog inorde te krijgen !
De moed zakte ons tot in de schoenen maar uiteindelijk moeten we toch vaststellen dat rijden in de sneeuw leuker is dan in de modder.
De steilste hellingen zijn we al rijdend opgeraakt maar de afdalingen moeten met de zekere voorzichtigheid genomen worden ! Maw, met de BRAINS rijden. We HOPEN dat het deze nacht niet te hard meer sneeuwt en in dat geval ben ik ervan overtuigd dat het een onvergetelijke tocht wordt.
Ijsplekken op de asfalt banen zullen er zeker ook zijn, daarover liegen zou niet serieus zijn ! We hebben wel de modderigste stukken eruit gehaald want die waren deze morgen totaal onberijdbaar omdat de modder onder de sneeuw bevroren was. Daar schuilt ook het grootste gevaar. opletten is de leuze !
Ik hoop dat we hiermee toch een objectief beeld hebben gegeven.
Alvast, de tocht gaat zeker door. We hopen dat er volk zal afkomen ....
En het positieve zeg ik echt wel niet om enkel en alleen volk te lokken [-X Tot morgen
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Mooie uitleg, ons zie je morgen aan de start als er deze nacht niets meer bijvalt. Al zekers 4Goodfellas, misschien 5of 6 zelfs :bounce: :bounce:
Met kopke rijden,weinig druk in de banden en gaan met die banaan :wink:
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

Alvast, de tocht gaat zeker door.

da s karakter se !! bravo , tot morgen !!! =D> =D> =D> =D> =D>
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ik zal mijnen bandendruk direct is gaan aanpassen sè.
Post Reply