Wo 30/12/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
just for fun
Mountainbiker

Post by just for fun »

Superfan wrote:
just for fun wrote:Gisteren onze duitse viervoeter onverwacht moeten laten inslapen. Man man 'k ben er kapot van :cry: . Vandaar geen courage gehad om vandaag te vertrekken.
'k weet tis wel nen hond maar het was mijn beste maatje ,
Sorry dat ik dit hier op het fietsforum even neerpen maar deze mtb'er heeft het efkes moeilijk.
Ik begrijp wat je bedoeld heb, het ook al meegemaakt, en toch had biken misschien uw zinnen een beetje verzet. Hoe oud was uwen viervoeter????
7 jaar veel te jong nog. Misschien heb je wel gelijk maar kheb er voorlopig efkes geen zin in. Zal me wel herpakken.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

toffe toer gereden vandaag ,sommige stukken lagen er zwaar maar toch te doen buiten de laatste strook aan de sadef .
vanmorgen gesproken met iemand van Aartrijke die een nieuwe trek heeft gekocht in Holland, maar zou graag het adres een keer hebben om daar een bezoekje te brengen ( de persoon staat ook op de foto's met een geel vestje aan bij de warme bakker ) als je dit bericht leest zou dit een keer kunnen doormailen naar me AUB ?? denk dat het baziel is maar bent nie zeker
stmbikerpounke
Mountainbiker

Post by stmbikerpounke »

Samen met mijn vaste copain stm-er GT voor de laatste keer dit jaar er een lap op gegeven. De 52 was ok met enkele pittige stroken maar kennelijk hebben weinigen deze gereden. :oops:
Mooie rit in onze streek.
ons motto blijft : nie zeveren, rijden!
sy :wink:
Surviver III
Mountainbiker

Post by Surviver III »

Goeie tocht met toporganisatie.
uitgezonderd v die laatste strook.

Tot noste joare!

Zundag nr oostnieuwkerke.
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

follow wrote:toffe toer gereden vandaag ,sommige stukken lagen er zwaar maar toch te doen buiten de laatste strook aan de sadef .
vanmorgen gesproken met iemand van Aartrijke die een nieuwe trek heeft gekocht in Holland, maar zou graag het adres een keer hebben om daar een bezoekje te brengen ( de persoon staat ook op de foto's met een geel vestje aan bij de warme bakker ) als je dit bericht leest zou dit een keer kunnen doormailen naar me AUB ?? denk dat het baziel is maar bent nie zeker
jaja het was baziel, de site is www.salden.nl
veel succes!
putter
Mountainbiker

Post by putter »

Weinig bakkers tegengekomen maar dat zal dan blijkbaar aan mij liggen (zopas de foto's bekeken) . Waarschijnlijk te veel modder in mijn ogen toen ik voorbij kwam. #-o
Ook de grote toer gereden maar bitter weinig volk gezien. Lekkere soep onderweg en uiteraard lekkere leffe achteraf. =D>
Tot de volgende
zwartleeuw
Mountainbiker

Post by zwartleeuw »

eindelijk de toer van sadef uitgereden =D> klein beetje afgezien maar een keer in de kantine en 3 leffe's verder niks meer van gevoeld volgend jaar kom ik zeker terug regen of geen regen =D>
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi,

deze morgen samen met Karolus, AMG, Tjetten bloelink, Wollie en Madam Wollie aangezet voor wat een mooie maar zware, natte en beetje slijkerige tocht. LOL :P
Terwijl wij de 52 reden, reed madam Wollie de 33. Chapeau voor deze moedige dame =D> =D> =D>
De rit begon al goed met een stampstukje achter onze molen. AMG had blijkbaar goede beentjes, want hij schoot er als een pijl vandoor.
Op de tweede off road strook stond AMG plotseling te voet. Platte tube. Yeah right, ik verdenk er hem nog altijd van dat hij als eerste de extra bevoorrading bij ons bakkertje wou halen. [-X :P :wink:
Dus dan maar met 4 verder gereden. En het was plezant. Het technisch stukje op het paintball terrein was dikke fun alwaar Tjetten bloelink zijn schaatskunsten nog eens boven kon halen. =D> . De extra gluhwein bevoorrading bij onze sponsor fietsen Maes maar links laten liggen. We zagen het niet zitten om in onze schone kleren zijn showroam vuil te maken. Dan in gestrekte draf naar ons bakkertje, alwaar we werden opgewacht door bakkertje en bushrider. Ook AMG stond ons al met ne grote smile op te wachten. Terwijl we aan het genieten waren van al het lekkers die er klaar stond, nog een klapke gedaan met drie sympathieke Ericabikers. (Erik C, Jägermeister en ???? ne jonge knul die een ferm stukske kan biken =D> =D> =D> )
De extra bevoorrading was af. (zie foto's van bushrider). Bedankt bakkertje.
Dan terug met 5 vertrokken voor de rest van de tocht. Deze was leuk, nat en een beetje slijkerig. Overal berijdbaar. Ook de zwaarste stukken.
Sorry Tjetten dat ik u een boompje heb laten meepakken. Ik hoop dat t niet te erg is met de ribben.
De twee normale bevoorrading waren ok. Op de tweede bevoorrading heb ik bijna mijn voorwiel in het achterste van Jägermeister geparkeerd. Maar ik kon me nog net inhouden. Alhoewel hij daar met een zeer uitdagen pose klaarstond. :P :P
Dan samen met een groepje de laatste 15 km ingezet en er nog eens een goed snokje aangegeven. We gingen goed vooruit en het einde kwam dan ook met rasse schreden dichter.
De bepijling was ok.
De afspuitstand was ook ok.
Den apres heb ik niet gedaan. weeral andere verplichtingen.

Dit was weer een zeer goede organisatie. Jammer voor de organisatoren dat het weer niet ideaal was. Maar dit tochtje blijft nen aanrader.

De aanwezige Grysperres hebben zich goed geamuseerd. Sadef tot de volgende.

Grtz
Wes :bounce: :bounce: :bounce:

http://users.telenet.be/de_grysperre/home.html
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

lang getwijfeld met thunder voe te starten door de weersmstandigheden.
na lang twijfelen gadaan 'lik echte venten' en vertrokken.
wat waren we blij deze gereden te hebben.
zeer mooi ritje, sommige stroken zwaar maar redelijk te doen.
de soep aan bevoorrading was super, bedankt.

de strook aan sadef was wel nie te doen, eigenlijk onnodig, voor de rest tot volgend jaar mannen.

gr vanuit houthulst. =D> =D> =D> =D>
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Waar was :bounce: :bounce: GIGI was een goede rit alleen wat lastig man man [-o<
Post Reply