Zo 10/01/2010 Zeebrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker

Post by Bahamontes Wacky racer »

Turfke wrote:Zondag zeker van de partij. Sneeuw of geen sneeuw, koud of ijskoud.
Veel sneeuw voorspellen ze alvast niet aan de kust.
Ben wel aan het twijfelen welke banden te leggen: denk te starten met Racing Ralph voor en achter met niet te veel druk
Iemand suggesties?
Ik rij met smalle Noby Nics met niet te veel druk en dat gaat zeer goed.

De Wacky's zullen massaal aanwezig zijn rond negen uur, zet de jenevers maar al klaar!!!!!!
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Bahamontes Wacky racer wrote:
Turfke wrote:Zondag zeker van de partij. Sneeuw of geen sneeuw, koud of ijskoud.
Ben wel aan het twijfelen welke banden te leggen: denk te starten met Racing Ralph voor en achter met niet te veel druk
Iemand suggesties?
Ik rij met smalle Noby Nics met niet te veel druk en dat gaat zeer goed.

De Wacky's zullen massaal aanwezig zijn rond negen uur, zet de jenevers maar al klaar!!!!!!
Voor mij lever een tastje thee aub !, Ik mag geen genever niet meer drinken van mij vrouw ! :drunk:
Mac Gyver
Mountainbiker

Post by Mac Gyver »

Jenever ? Kan ik geen uur voeger aanzetten ?
'k Zie het al helemaal zitten ...
Pro-bikertje
Mountainbiker

Post by Pro-bikertje »

Dag bikers,
mijn vrouw denk dat ik iets aan m'n nek heb, ik loop voortdurend met mijn hooft omhoog :roll: .
Ik loop steeds naar de wolken te kijken. Voorlopig ziet het er nog goed uit. Nog geen sneeuw gevallen aan onze kust thv Zeebrugge.
Laat ons allen e schietgebedje [-o< doen aan de weergoden!
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Iemand suggesties?
Heb verleden week in Snellegem gereden met voor RR en achter NN. wel met weinig druk achteraan: 2.0 bar (tubeless). ik weeg goed 94 kg. en dat ging toch redelijk goed. ben alleszins niet op mijn smikkel gegaan. Maar je moet natuurlijk de nodige chance hebben, als er iemand voor je valt lig je er ook. op ijs niet remmen dus...
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Ik kom zeker af
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Vandaag waren wij met 320 in St-Kruis. Enkel op de weg hier en daar opletten. In het veld was het in orde

8) DUS MORGEN NOA TZEETJE
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Cubedude wrote:
Iemand suggesties?
Heb verleden week in Snellegem gereden met voor RR en achter NN. wel met weinig druk achteraan: 2.0 bar (tubeless). ik weeg goed 94 kg. en dat ging toch redelijk goed. ben alleszins niet op mijn smikkel gegaan. Maar je moet natuurlijk de nodige chance hebben, als er iemand voor je valt lig je er ook. op ijs niet remmen dus...
Voila, ze liggen er op: RR voor en NN achter, met niet te veel druk. Ik weeg wel 20 kg minder, maar ben misschien ook 20cm kleiner :lol: :lol:
En nu maar hopen dat we rechtblijven.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Sorry dudes, het zal bij sponsoring blijven. :( Doctor's orders #-o
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Net terug van parcours en eerst mijn tenen laten ontdooien, dan mijn vingers, mijn oren,...

We hebben hier nog geen sneeuw gezien, enkel een paar dwarrelvlokjes die meteen weggeblazen wordt door de felle wind.

Het parcours is zeker te rijden! Kom maar af!!!

Morgenochtend laat ik weten of er al dan geen sneeuw gevallen is [-o<
Post Reply