Nu juist te hopen dat ik er vannacht op tijd in geraak, birthday party
Tot morgen,
grtz
Thx!MaC'Red wrote:moest ik u zijn stak ik de muds, want de RR zal nu na bijna een hele week regen mss tekort komen en gaat ge kunnen blijven zitten bij een klim ipv af te stappen ( allez ik ken uw conditie ni natuurlijk )timdelma wrote:Dat belooft !!! Ik ben zeker van de partij. Nu nog aant twijfelen om achteraan muds te steken of RR 2.10...vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.
De afspuitstand is fantastisch (wij hebben al de test gedaan).![]()
![]()
Kom maar gerust in zomerkledij want zweten ga je zeker doen.
Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien.![]()
![]()
TOT MORGEN !!!![]()
Is er evenveel modder als in Aspelare of Dworp ????
MaC'Red
Weet iemand hoeveel druk ik het best in mijn banden doe ze zijn 2.6 breed en ikzelf weeg ongeveer 93kg.vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.
![]()
Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien.![]()
![]()
TOT MORGEN !!!
Bestaat 2.60 ??? Ik dacht dat 2.40 het dikste was...Playboy wrote:Weet iemand hoeveel druk ik het best in mijn banden doe ze zijn 2.6 breed en ikzelf weeg ongeveer 93kg.vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
![]()
![]()
TOT MORGEN !!!
Post by turbomugge »
wees maar gerust,alles staat klaar om morgen vroeg de vlucht naar roosdaal te nemen!!!snellen eddy wrote:En ik ken er nog e stuk of 3 die vanuit Bredene gaan afzakken.jvg wrote:We laten strand & duinen achter ons en komen met minstens 6 leden van WTC De Zeevogels uit De Haan naar Roosdaal.
Turbomugge en Co ik verwacht jullie e.
'k ben mistimdelma wrote:Bestaat 2.60 ??? Ik dacht dat 2.40 het dikste was...Playboy wrote:Weet iemand hoeveel druk ik het best in mijn banden doe ze zijn 2.6 breed en ikzelf weeg ongeveer 93kg.vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
![]()
![]()
TOT MORGEN !!!![]()
Soit, vooraan rond de 2 bar en achteraan ietsje meer ondat je meestal gaat zitten en de meeste druk daar op komt...
Post by mini bergaffer »
en den toestand van de ondergrond ?? het regent momenteel terug hoor ikRaffie wrote:om u een idee te geven : de 48 km telt 720 hoogtemeters (vandaag genoteerd), voor de 38 km zijn er dat een 200 minder ...kharma wrote:hebben deze rit (voor eerste x) op onze agenda staan ... hoeveel hgtm bedraagt deze toertocht (lange afstand)? tx