Zo 15/11/2009 Roosdaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Biksken en de kleertjes al klaar(gezet-gelegd) voor morgen :drunk:
Nu juist te hopen dat ik er vannacht op tijd in geraak, birthday party #-o
Tot morgen,

grtz
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MaC'Red wrote:
timdelma wrote:
vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.
De afspuitstand is fantastisch (wij hebben al de test gedaan). =D> =D>

Kom maar gerust in zomerkledij want zweten ga je zeker doen.

Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien. :lol: :lol:

TOT MORGEN !!!
Dat belooft !!! Ik ben zeker van de partij. Nu nog aant twijfelen om achteraan muds te steken of RR 2.10... :bounce:
Is er evenveel modder als in Aspelare of Dworp ????
moest ik u zijn stak ik de muds, want de RR zal nu na bijna een hele week regen mss tekort komen en gaat ge kunnen blijven zitten bij een klim ipv af te stappen ( allez ik ken uw conditie ni natuurlijk )

MaC'Red 8)
Thx!
De muds blijven erop :-D ze hebben hun dienst al bewezen de laatste dagen. De RR zitten te rap vol als het echt modder is, vind ik.
En in de modder blijf ik meestal zitten, zo heb ik meer grip vanachter :wink:
Playboy
Mountainbiker

Post by Playboy »

vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.

Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien. :lol: :lol:

TOT MORGEN !!!
Weet iemand hoeveel druk ik het best in mijn banden doe ze zijn 2.6 breed en ikzelf weeg ongeveer 93kg.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Playboy wrote:

TOT MORGEN !!!
Weet iemand hoeveel druk ik het best in mijn banden doe ze zijn 2.6 breed en ikzelf weeg ongeveer 93kg.
Bestaat 2.60 ??? Ik dacht dat 2.40 het dikste was... :roll:
Soit, vooraan rond de 2 bar en achteraan ietsje meer ondat je meestal gaat zitten en de meeste druk daar op komt...
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

snellen eddy wrote:
jvg wrote:We laten strand & duinen achter ons en komen met minstens 6 leden van WTC De Zeevogels uit De Haan naar Roosdaal.
En ik ken er nog e stuk of 3 die vanuit Bredene gaan afzakken.
Turbomugge en Co ik verwacht jullie e. :wink:
wees maar gerust,alles staat klaar om morgen vroeg de vlucht naar roosdaal te nemen!!! :wink:
Playboy
Mountainbiker

Post by Playboy »

timdelma wrote:
Playboy wrote:

TOT MORGEN !!!
Bestaat 2.60 ??? Ik dacht dat 2.40 het dikste was... :roll:
Soit, vooraan rond de 2 bar en achteraan ietsje meer ondat je meestal gaat zitten en de meeste druk daar op komt...
'k ben mis #-o ik bedoelde 26x2,1 dank u voor d' info, Ik zit al te veel met die mokkes van de 2 de bevoorrading in mijne kop. #-o :lol:
mini bergaffer
Mountainbiker

Post by mini bergaffer »

Ik heb hierjuist bij mij toch ook maar een Geax Baro gestoken want met een RR vanachter vertrouw ik het morgen toch niet.

mb
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

aan iedereen die komt : good luck en vooral have fun.
af en toe ook eens rondom u kijken hé :roll: ... heb dat vandaag ook gedaan en steeds kom ik tot dezelfde conclusie : het Pajottenland is mooi, héél mooi !

in het 48 km lange parcours, krijg je idd alles op je bord (den hogen berg van 20% en nabij gelegen bosje waar je ne 'mini-wereldbekercup' kunt rijen, single tracks, veldwegen, nog meer bosjes, enz, enz ... maar wie voor de andere parcours gaat, zal zich ook geen seconde vervelen hoor, geloof mij ...

'k ben benieuwd naar jullie reacties.
Tot slot dit nog, op het parcours zullen ook foto's genomen worden.
ik doe mijn best om deze morgenavond reeds on-line te hebben op onze website. de foto's kunnen trouwens gratis gedownload worden!

Tot morgen aan de inschrijving ('k zit achter diene blinkenden HP-laptop).
Groetjes van de webmaster van de Wolfkens!
http://www.dewolfkens.be
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

kharma wrote:hebben deze rit (voor eerste x) op onze agenda staan ... hoeveel hgtm bedraagt deze toertocht (lange afstand)? tx
om u een idee te geven : de 48 km telt 720 hoogtemeters (vandaag genoteerd), voor de 38 km zijn er dat een 200 minder ...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Raffie wrote:
kharma wrote:hebben deze rit (voor eerste x) op onze agenda staan ... hoeveel hgtm bedraagt deze toertocht (lange afstand)? tx
om u een idee te geven : de 48 km telt 720 hoogtemeters (vandaag genoteerd), voor de 38 km zijn er dat een 200 minder ...
en den toestand van de ondergrond ?? het regent momenteel terug hoor ik

MaC'Red 8)
Post Reply