Zo 13/12/2009 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

allemaal zwartwerk zeg ik u.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Traxer wrote:
fietsbel wrote:kwestie van traxer z'n hof eens open te rijden we gaan het omploegen
Trouwens: de traxertrack is enkel voor de forumbikers 8) www.deforumbikers.be :lol:
Gisteren gepoogd om Traxerinne te overtuigen om de Forumbikers in haren hof te laten verzamelen voor de start bij een koffietje.

Daar zij en haren dierbaren dit niet drinken stelde ze zelf een klein champagne-ontbijtje voor.

Kunnen jullie daar mee leven??? :drunk: :lol: :^o :^o

Daarvoor kom ik zelfs halfweg de nacht uit me bedde...
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:
Traxer wrote:
fietsbel wrote:kwestie van traxer z'n hof eens open te rijden we gaan het omploegen
Trouwens: de traxertrack is enkel voor de forumbikers 8) www.deforumbikers.be :lol:
Gisteren gepoogd om Traxerinne te overtuigen om de Forumbikers in haren hof te laten verzamelen voor de start bij een koffietje.

Daar zij en haren dierbaren dit niet drinken stelde ze zelf een klein champagne-ontbijtje voor.

Kunnen jullie daar mee leven??? :drunk: :lol: :^o :^o

Daarvoor kom ik zelfs halfweg de nacht uit me bedde...
kunnen we nog lid worden? :oops: :oops: :oops:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Traxer wrote:Vandaag langs den ossebilk gepasseerd en... jawel! een nieuw privestuk bos. =D> =D> =D> Dat beloofd voor zondag! :bounce:

@ deforumbikers: privétrack bedraagt 250 meter off-road. :-? Als de cowboy meekomt maken we daar een chrono van. Heen en terug is toch ook een halve kilometer. :roll: :wink: :lol:
deze staat met stip genoteerd . privéstukken =D> brugskes :bounce: chrono's 8) . bevoorrading bij traxer :drunk: .
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

cowboy peter wrote:
Traxer wrote:Vandaag langs den ossebilk gepasseerd en... jawel! een nieuw privestuk bos. =D> =D> =D> Dat beloofd voor zondag! :bounce:

@ deforumbikers: privétrack bedraagt 250 meter off-road. :-? Als de cowboy meekomt maken we daar een chrono van. Heen en terug is toch ook een halve kilometer. :roll: :wink: :lol:
deze staat met stip genoteerd . privéstukken =D> brugskes :bounce: chrono's 8) . bevoorrading bij traxer :drunk: .
Hmmmm kga te laat zijn zeker wanneer starten jullie?

=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
:wink: :lol:
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

en als toetje een specialeke op het terrein van clarysse

Image
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

marcievus wrote:ook in Aartrijke zullen er extran-babes de bevoorrading organiseren.
1 bevoorrading is er voorzien op de korte afstand (32 km) en 2 bevoorradingen op de lange afstand (52 km).
ha ,t'is daarvoor dat er een wc bijstaat bij de bevoorrading ,dacht dat voor ons was #-o #-o :wink:
DaVinci
Mountainbiker

Post by DaVinci »

Hoe laat starten de forumbikers, zou ook wel eens willen meer rijden. Hoe herken ik jullie? :-?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Elaba, kunnen de mietjes die de 32km doen ook gebruik maken van dien Traxertrack. :drunk:

Kwestie van Traxerinneke ne keer goeiendag te zeggen :wink: :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Superfan wrote:Elaba, kunnen de mietjes die de 32km doen ook gebruik maken van dien Traxertrack. :drunk:

Kwestie van Traxerinneke ne keer goeiendag te zeggen :wink: :wink:
Hé Superfanneke, natuurlijk dat. Tot zondag! :wink:
Post Reply