voelde me heel comfortabel met die NN-ekes, dus waarom nu veranderen ...
Beste all-round banden winter
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
'k heb ze geswitched ... ineens eerste kennismaking met schijfremmen
Voor echt de zwaarste modder waren de vroegere Michelin Wildgrippers (of hun Country Mud opvolgers) mee van de beste die er zijn. Gaat nu de WildDig'R worden als ik de Eurobike reviews mag geloven.
Maar topic ging hier over de beste all-round band voor de winter. Dus dan is mijn vraag: Een andere dan NN ? Welke andere ?!
Maar topic ging hier over de beste all-round band voor de winter. Dus dan is mijn vraag: Een andere dan NN ? Welke andere ?!
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Idd, die Conti Explorer was een superband. Daar kon je overal en altijd mee rijden. Zomer/winter, van een vlakke TT tot een marathon in de Alpen.WT6 wrote:Geax Barro Marathon/Mountain of Conti Explorer.
De laatste maken ze niet meer, maar die stuurt voor mij het best..
Ik dacht dat er bij Van Eyck nog lagen maar dan in de draadversie.
- WT6
- Mountainbiker
Ik ben mijne Explorer Supersonic Notubes aan het oprijden...Als ik die nog ergens nieuw vind, dat mag geld kostenfreezy wrote:Idd, die Conti Explorer was een superband. Daar kon je overal en altijd mee rijden. Zomer/winter, van een vlakke TT tot een marathon in de Alpen.WT6 wrote:Geax Barro Marathon/Mountain of Conti Explorer.
De laatste maken ze niet meer, maar die stuurt voor mij het best..
Ik dacht dat er bij Van Eyck nog lagen maar dan in de draadversie.
pffrt, banden blijft iets enorm subjectief. Mij maakt ge niet wijs dat als dat echt zo een superband is dat continental die niet meer gaat maken. Hiermee wil ik niet zeggen dat het een slechte band is, gewoon dat ieder voor zich zijn eigen "beste" band moet vinden.
Je ziet enkele banden altijd terug opduiken en dan moet je maar eens trial&error proberen wat je het beste vindt.
Beste all-round banden winter onthou ik:
Geax barro mountain of marathon
Schwalbe NN
Continental mountainking
Michelin XC ?
Je ziet enkele banden altijd terug opduiken en dan moet je maar eens trial&error proberen wat je het beste vindt.
Schwalbe NN
Continental mountainking
Michelin XC ?
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Google eens op Maxxis advantage en je zal ook zeer veel positieve reviews lezen.locust wrote:pffrt, banden blijft iets enorm subjectief. Mij maakt ge niet wijs dat als dat echt zo een superband is dat continental die niet meer gaat maken. Hiermee wil ik niet zeggen dat het een slechte band is, gewoon dat ieder voor zich zijn eigen "beste" band moet vinden.
Schwalbe NN
Continental mountainking
Michelin XC ?