15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Vorig jaar de Innergetic-matras gewonnen? Dit jaar is er idd weer één.hieneke wrote:Vorig jaar de 85 gedaan, dit jaar gaan we voor de 105. Starten rond 09.00 h. Hopelijk evenveel geluk met de tombola als vorig jaar.
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Vanavond nog kunnen regelen om hier morgen alsnog aanwezig te zijn.
Zal wss voor de 85 zijn, we zien wel.
Nog nooit deze gereden
. Heb beloofd om in de namiddag m'n wederhelft aan de zee te gaan opzoeken ...
Tot morgen rond een uur of negen.
Zal wss voor de 85 zijn, we zien wel.
Nog nooit deze gereden
Tot morgen rond een uur of negen.
Een paar Herderverslagen van vorige ritten gelezen en aangezien het hier mijn eerste deelname is en eigenlijk ook de eerste maal in de streek, heb ik mijn ambitie al naar 85 km teruggeschroefd
't Zal waarschijnlijk al genoeg zijn.
Als je er enen in een blauwe tenue van Dolcini (quick-step retro look-alike) ziet creveren op één van de hellingen zeg dan gerust goeiendag. Ik zal terug antwoorden (als ik nog kan
)
Als je er enen in een blauwe tenue van Dolcini (quick-step retro look-alike) ziet creveren op één van de hellingen zeg dan gerust goeiendag. Ik zal terug antwoorden (als ik nog kan
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
En nu vlug mijne nest inKUBA wrote:Hmmm ben wreed aan het twijfelen tss. 85 en 105![]()
Deze avond trouwfeest die een beetje zal uitlopenen morgen de uitdaging van het jaar rijden , als da maar goe komt
![]()
K'denk dat het afhankelijk zal zijn van wanneer ik opsta welke afstand het zal worden al vrees ik dat voor 10.00H aan de start moeilijk gaat worden![]()
Allez in ieder geval , TOT MORGEN!!
- moozefretter
- Mountainbiker
Deze morgend om 8u met veel goesting en onder een stralende zon gestart om de 85km af te bollen.Ik heb mij weer geamuseerd van de eerste tot de laatste km.Minpuntjes zijn er op deze TT niet te vinden.
Enig nadeel voor mij is dat het een dik uur rijden is met de auto.(en amaai de benen bij het uitstappen).Maar volgend jaar weer van de partij,hopelijk wil mijne maat dan eens meekomen.
Enig nadeel voor mij is dat het een dik uur rijden is met de auto.(en amaai de benen bij het uitstappen).Maar volgend jaar weer van de partij,hopelijk wil mijne maat dan eens meekomen.