bedankt aan de organisatie, heb lekker gefietst, was erg apart om zo over en langs het vliegveld te gaan met alle instalatie's zaten een paar leuke stukjes in maar vond het parcours wel saai, vooral buiten de basis.
hoop dat het wat heeft opgebracht tbv de ms kliniek
14/02/09 Peer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Zijn jullie toevallig diegene geweest bij wie ik na ong. 30 km ben komen aansluiten? Was met de merida (zwart/rood)Thomass#103 wrote:ZekerStrammerMax wrote:Thomass, hebt ge uw leraar informatica er af kunnen rijden?Gelukkig, anders kreeg ik het weer te horen...
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Kan men de foto s getrokken door de militair op dat technisch stuk ook ergens bekijken . Stond geplaatst onder een hellingkje ??Lukske wrote:Graag wel ik langs deze weg alle deelnemers bedanken voor hun sportieve, maar hierdoor ook financiële bijdrage aan onze mountainbike tocht ten voordele van MS. Uit de reacties blijkt dat iedereen meer dan tevreden is (er is zelfs iemand die onze toertocht 4 sterren wilt geven). Ik kan ook de kritiek van enkele MTB-ers ten opzichte van sommige stukken van het parcours begrijpen. Maar er zijn hiervoor twee redenen. Binnen de basis zitten we wat vast met beveiligde zones, buiten de basis hebben we niet veel hoogtemeters die we in de tocht kunnen steken en moeten we ons bovendien aan de richtlijnen en toelatingen van Bos en Natuur houden
.
Als verantwoordelijke voor deze organisatie ben ik toch een meer dan tevreden persoon. Toch wil ik ook alle medewerkers bedanken voor hun bijdrage, want zonder hen zou deze toertocht zeker en vast niet kunnen lukken.
Hopelijk komen we (zowel medewerkers als deelnemers) elkaar opnieuw tegen bij de volgende (18e) editie.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Voor de foto's die getrokken zijn door mtb-live klopt dit, maar de foto's die getrokken zijn door de militaire fotograaf hebben nog geen bestemming gekregen op een website. Ik informeer eens of er een mogelijkheid bestaat om deze ergens on-line te zetten.Bruce Wayne wrote:als je mtb-live.com intikt kom je er, vervolgens naar het fotoalbum
voila
Inderdaad, dat waren wijGhost-biker wrote:Zijn jullie toevallig diegene geweest bij wie ik na ong. 30 km ben komen aansluiten? Was met de merida (zwart/rood)Thomass#103 wrote:ZekerStrammerMax wrote:Thomass, hebt ge uw leraar informatica er af kunnen rijden?Gelukkig, anders kreeg ik het weer te horen...
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ik zal wachten op de volgende info ervan !!Lukske wrote:Voor de foto's die getrokken zijn door mtb-live klopt dit, maar de foto's die getrokken zijn door de militaire fotograaf hebben nog geen bestemming gekregen op een website. Ik informeer eens of er een mogelijkheid bestaat om deze ergens on-line te zetten.Bruce Wayne wrote:als je mtb-live.com intikt kom je er, vervolgens naar het fotoalbum
voila
Lukske wrote:Voor de foto's die getrokken zijn door mtb-live klopt dit, maar de foto's die getrokken zijn door de militaire fotograaf hebben nog geen bestemming gekregen op een website. Ik informeer eens of er een mogelijkheid bestaat om deze ergens on-line te zetten.Bruce Wayne wrote:als je mtb-live.com intikt kom je er, vervolgens naar het fotoalbum
voila
Is er nieuws van de foto's ?