Transalp Challenge 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Guest

Post by Guest »

Adri teamname is Flemisch Fuel
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

VR wrote:Pascal Geerts,
hij zit nu voorlopig nog met knieprobleem dat hopelijk snel opgelost geraakt. En indien dit niet zou kunnen zal het Jeffry Goethals aka JFK worden. Ook interesse Adri?
neen merci, ik was verleden jaar ingeschreven maar heb na een val de boeken moeten dichtdoen.
(zie http://users.skynet.be/Belgian-TransAlp/ ) ik was de maat van de Pieter aldaar, maar de Nico is em in mijn plaats gaan rijden.
Guest

Post by Guest »

Het beloofd een hele mooie en vrij intensief tochtje te worden denk ik 8)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

VR wrote:Adri teamname is Flemisch Fuel
Moe kunne ! Alvast veel geluk in de voorbereiding !
Guest

Post by Guest »

Dank u wel Adri, we gaan ons ginder goed amuseren en een schoon tempo proberen vast te krijgen dan komen we er wel door...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

VR wrote:Het beloofd een hele mooie en vrij intensief tochtje te worden denk ik 8)
Mooi zeker, maar je maakt het zo intensief als je zelf wilt. Probeer ginder ter plaatse een volger te vinden, dat scheelt een hoop miserie en zoeken elke dag...bvb voor hotels en eten en zo.
Guest

Post by Guest »

Adri alles is al geregeld mijn ma volgt met de Vann van punt a naar punt b wij moeten enkel rijden dus. En hopelijk kunnen we iets regelen met pieter vuylsteke ivm een kinesist...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

VR wrote:Adri alles is al geregeld mijn ma volgt met de Vann van punt a naar punt b wij moeten enkel rijden dus. En hopelijk kunnen we iets regelen met pieter vuylsteke ivm een kinesist...
hee, moet ik jouw ma niet gaan volgen ginder :D :D
Pieter kan je zeker helpen.
Guest

Post by Guest »

Moest je zin hebben om te volgen adri let me know. Ik moet ook in maart naar iets van Reevax team zodat we met hun ook paar dingen kunnen afspreken, komt ge ook? Mijn ma gaat ook mee :)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

VR wrote:Moest je zin hebben om te volgen adri let me know. Ik moet ook in maart naar iets van Reevax team zodat we met hun ook paar dingen kunnen afspreken, komt ge ook? Mijn ma gaat ook mee :)
Lijkt me interessant :) . Goed luisteren tijdens dienen uitleg want de pepe en den domie zijn al een paar keer ginder geweest en zitten vol goede raad.
Post Reply