30/11/2008 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

volgens mij doen jullie gewoon te lang over jullie fiets afspuiten. :-? als ik zie hoelang sommigen hiervoor nodig hebben. bij mij duurt dit amper een minuutje.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

ik zag aan de 2e bevoorrading iemand foto's nemen. Iemand een idee of deze online zullen komen?
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

daelman wrote:volgens mij doen jullie gewoon te lang over jullie fiets afspuiten. :-? als ik zie hoelang sommigen hiervoor nodig hebben. bij mij duurt dit amper een minuutje.
Kan zijn maar als je uw fiets degelijk wil schoonspuiten dat ben je al snel 4 a 5 minuten bezig, zeker na extreme moddertochten.

Reken eens 3 minuten per fiets
1 slang en 10 wachtenden: de laatse moet al gauw 27 min wachten vooraleer hij aan de beurt is.
2 slangen en dus 5 per punt: de laatse moet 12 min wachten
4 punten: +/- 5 minuten
... enz.

De beste oplossing voor de wachttijden is minstens 5 aansluitpunten voorzien, meer is beter. ZEKER GEEN hogedruktoestanden. [-X
fille
Mountainbiker

Post by fille »

of de lokale jeugdbeweging aan het werk zetten...
moeten we helemaal ni wachten en terwijl ne warme choco drinken :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

fille wrote:of de lokale jeugdbeweging aan het werk zetten...
moeten we helemaal ni wachten en terwijl ne warme choco drinken :wink:
kweetni, maar doe het echt wel liever zelf ...
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

bevoorading was prima , weersomstandigheden kunnen de organisatoren niks aan doen, oplossing voor afspuitstand; afspuitstand in 2 delen; deel 1 5€ , deel 2 vip sectie 10 €, je zult zien ; geen rij wachtenden meer,
je zal het zien,zogauw het geld kost hoeft het niet meer bij de meesten... =D> =D> =D>
phille
Mountainbiker

Post by phille »

hehe zet het maar eens op uwe flyer, ik denk dat er nog meer volk zal afkomen om te zien of het nog waar is ...
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

Een fiets afspuiten heeft toch als bedoeling dat je thuis niet alles opnieuw moet doen hé. Dat je na een propere douche tenminste je fiets kan uit of af laden.Ik kan me niet voorstellen dat ik mijne fiets zo in de koffer zou moeten duwen. :^o
Een hoge druk mag wel maar dan met mate ,ook hierin heb je soorten. Thuis gebruik ik een hogedrukreiniger waarvan ik de druk een beetje kan instellen, en nog nooit geen probleem gehad. Als dit op en tt kon, zou je zo goed als geen werk meer hebben tegenover dat ik nu nog een uur werk had met alles boven te halen en dan te poetsen. Daarna konden mijn andere kleren ook nog eens in de was.
Toch jammer.Kijk eens rond op andere tt's en je zal zien dat er serieus wel oplossingen zijn. Dus werk eraan. :wink: Nochtans blijft deze tt één van mijn favorieten.
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

turbotiger wrote:bevoorading was prima , weersomstandigheden kunnen de organisatoren niks aan doen, oplossing voor afspuitstand; afspuitstand in 2 delen; deel 1 5€ , deel 2 vip sectie 10 €, je zult zien ; geen rij wachtenden meer,
je zal het zien,zogauw het geld kost hoeft het niet meer bij de meesten... =D> =D> =D>
Volgens sommigen op dit forum 1 minuut per fiets. Hmmm, dan kom ik wel de fietsen van de Vip afspuiten :bounce: :bounce: , 1 minuut per fiets aan 10 Euro dus 60 fietsen per uur dat is 600 Euro per uur. Ik koop elke tt gewoon ne nieuwe fiets. :wink:
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

phille wrote:hogedrukreinigers ??? Zelfs mijne rohloff mag niet onder de HD

ga eens kijken naar andere TT's he ...

wij hebben ons concept gepikt bij de sasbikers

men neme een verwarmingscollector/verdeler
Image

elke uitgang zet je een een tuinslang met kraantje. Voorzie 10 stuks das al goed.
Sluit aan, niet op een gewoon kraantje, maar vraag de brandweer om de zaak aan te sluiten aan een aftakpunt van hen

totale investering 200eur ?
Gooi er nog een constructie tegen aan met houten blokken om de bike recht te houden zodat je de bike aan alle kanten kan afspuiten zonder hem te moeten draaien en je hebt de afspuitstand van de UnitedBikers (copyright 1998!)
CU,
K.
Post Reply