6uren van Halle Zoersel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Spark27
Mountainbiker

Post by Spark27 »

We hebben geluk met het weer gehad 8)
Da in het donker rijden had ik toch een beetje onderschat!
Dan duurt den tijd precies eens zo lang :evil:

Heeft er al iemand foto's gevonden ?
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

http://picasaweb.google.be/guy.van.else ... directlink#

hier met dank aan guy van elsen van team derdaele (3de)
Plaske
Mountainbiker

Re: 6u

Post by Plaske »

frigorist wrote:Het deed een beetje zéér, met men krukken toekijken. Terwijl ik zooo graag had meegereden om men eerste plaats bij solo's te verdedigen!

In elk geval der is weer serieus gevlamd en ik had de indruk dat het parkoer er wel zwaarder bijlag dan vorige editie...

Het deelnemersveld wordt ook alle jaren sterker :drunk:

Proficiat aan alle deelnemers! En weeral een goede organisatie me dunkt [-o<

Frigorist
We hopen da we U volgend jaar terug aan de start zien (zonder krukken)

Grtz Plaske
BIGDADDY
Mountainbiker
Location: RIDLEY XFIRE,SPECIALIZED M5, SPECIALIZED TARMAC SL 2

Post by BIGDADDY »

FOEI FOEI AAN DE PLOEGEN DIE WISSELDEN OP DE WEG EN NIET IN DE WISSELZONE. [-X
IK HOOP DAT ZE TROTS ZIJN OP HUN PRESTATIES. :oops:
VOOR DE REST EEN DIKKE PLUIM VOOR DE INRICHTERS DOE ZO VERDER WIJ KOMEN TERUG =D>
BIGDADDY
Mountainbiker
Location: RIDLEY XFIRE,SPECIALIZED M5, SPECIALIZED TARMAC SL 2

Post by BIGDADDY »

FOEI FOEI AAN DE PLOEGEN DIE WISSELDEN OP DE WEG EN NIET IN DE WISSELZONE. [-X
IK HOOP DAT ZE TROTS ZIJN OP HUN PRESTATIES. :oops:
VOOR DE REST EEN DIKKE PLUIM VOOR DE INRICHTERS DOE ZO VERDER WIJ KOMEN TERUG =D>
nele
Mountainbiker

Post by nele »

daar heb ik niets van gemerkt, spijtig voor hen want het was gezellig in de wisselzone!

Ik vond het idee van de gouden bandjes goed, maar als hier dan geen controle op is haalt het natuurlijk ook weinig uit. Ik heb een paar keer op het nippertje een kindje kunnen ontwijken...

Verder niets dan lof voor de organisatie!
piraatje
Mountainbiker

6U

Post by piraatje »

ondanks de weinige training, was het toch aangenaam fietsen. veel volk en een toffe sfeer spijtig dat k mijn 3de plaats van vorig jaar ni kon verdedigen bij de solo's maar t was weer een leuke zaterdag buiten dat k een wiel heb kapot gereden. applaus voor de organisatie en ik denk dat ze aan t uitgroeien zijn tot een serieus evenement ik ben er volgend jaar terug bij met of zonder training.
Spark27
Mountainbiker

Post by Spark27 »

Dat heb ik ook gezien dat er verschillende ploegen wisselden op de weg...
En dr zijn veel bevoorraad geweest vanaf onderweg ook...
Dat weten we dan weer voor volgend jaar hé, dan gaat m'n vriendin ook ergens onderwegen staan.
Als solo rijder is dat toch een verschil van verschillende minuten:
Een paar keer stoppen om de drinkbus bij te vullen en verlichting op de helm te zetten enz...

Maja, het was plezant, ik ben een ervaring rijker ... 8)
Plaske
Mountainbiker

De organisatie

Post by Plaske »

Wij hebben aandachtig jullie reacties gelezen en zijn uiteraard blij met jullie lof over de organisatie van de 6 uren van Halle.

Wij hebben ook gehoord (achteraf) dat sommige niet teams niet volgens de regels wisselde en hopen ook dat deze "enkelingen" trots zijn over hun prestatie :oops:

De overgrote meederheid die het "spel" wel eerlijk gespeeld hebben nogmaals nen dikke proficiat voor jullie prestaties =D> =D> =D>

Verder willen we jullie nu al melden dat het nog niet officieel maar toch al voor 99,9% vast staat dat volgend jaar de 6 uren van Halle zal doorgaan op zaterdag 6 FEBRUARI 2010

We hopen jullie dan met zen allen terug te mogen ontvangen (max 75 teams)

Mogen wij jullie nog een fantastische "bike" jaar toewensen en denk aan het survivaltrophy motto : enjoy the suffering

Grtz Plaske
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

6 uren 6/2/2010

Post by jan vb »

Bij deze laat ik even weten dat de 6 uren 2010 plaatsvinden op 6 februari 2010 en dat er al een 12 tal teams en een 15 tal solorijders zijn ingeschreven.
we hebben dit jaar een nieuwe (grotere)wisselzone voorzien voor de rest blijft alles bij het oude.
de solo's krijgen ook een grotere verwarmde tent.
er zal ook iets gedaan worden aan de manier van transponderwisselen
op algemene aanvraag kozen we vorig jaar voor een erg snelle manier van transponderwissel (drinkebus) maar na verschillende klachten vorig jaar gaan we in overleg met chronorace terug een andere manier bekijken.
het zal niet meer al rijdend kunnen...
www.6uren.be
Post Reply