Die mannen denken enkel aan zichzelf en houden nergenscyclist wrote:Ik kan me daar ook enorm aan ergeren, er zijn er jammer genoeg (steeds meer ?) steeds bij die zich prof wanen en niet alleen de "amateurs" de gracht zouden inrijden maar ook geen oog meer hebben voor al het moois dat de natuur te bieden heeft. Daar doen we het toch voor ?? Alsof ze een klassement te verdedigen hebben vlammen ze door bossen en velden zonder enig respect voor de andere bikers maar ook wandelaars die op hun manier van de natuur willen genieten. Meestal zijn het dan precies die vlammers die steeds klaar staan met bakken kritiek op de organisatoren... Zouden ze echt geen besef hebben dat ze er mede oorzaak van zijn dat heel wat mooie stukken niet meer toegelaten worden het jaar nadienKuitenbijter wrote:Sorry dat ik dat zeg maar die mensen van Aquarius moeten dat eigenlijk niet. Het is o zo gemakkelijk als je een flesje krijgt met een dop. Dan kan je drinken tijdens het rijden. Waar stop je zo een flesje????? Ja in een van die drie achterzakjes. Gemakkelijk he. Daarmee wil ik reageren op Montenbaiker: het zijn inderdaad idioten die hun flesjes in het veld werpen.![]()
![]()
Als je dan vraagt waarom ze het doen?? Om gewicht te sparen.![]()
Onozelaars. Wat een mentaliteit hebben sommige bikers toch. Ik zelf heb 2 binnenbanden zien liggen. Amai, lastig he om dat terug in uw achterzakje te stoppen.
![]()
Het is door al die eikels dat er het jaar nadien net die stukken wegvallen omdat de eigenaars klagen dat er te veel vuil wordt achtergelaten.
Om toch nog iets over de tocht te zeggen; de max echt waar. Heb inderdaad gehoord van mijn collega dat er vorig jaar meer bos inzat dan dit jaar. Waarschijnlijk waren die weggelaten stukken bezaaid met lege flesjes en binnenbanden.
Tot volgend jaar![]()
rekening mee
te nemen.Nee,t'is natuurlijk gemakkelijker om het weg te
smijten en volgend jaar niet meer door de privéstroken
te mogen