rotte appel (kindermans)
en chef wauters tegen die nieuwe, lanhaarige tekkel
Post by devil biker »
Post by den mountenbiker »
tis erg mee Cadet Dombrecht zo een m..wveg.r,zal nog dikke ambras worden tussen Cadet dansercoer & Cadet Van NuffelMojobiker wrote:Jaja, er is weer heel wat gebeurt in het leven van de cadetjes. Van Nuffel panikeert er op los en brillemans is een meeloperke geworden.
Van Oostveldt gaf opleiding in het CBO te Leopoldsburg. Ik denk da ik Wouters daar ook heb zien rondlopen/brullen.Duffman wrote:Waar heb je je opleiding dan gehad? Kan mij niet van de indruk ontdoen dat ik Chef Wouters al eens gezien heb.onex wrote:haha klees deze topic nu pas...
Chef Wauters was mijn peletons chef in opleiding en is nog geen haar veranderd!!!
Idd die liepe daar alletwee rond... heb mijne bass opleiding i 2002 gedaan dus waar ze nu nog zitten weet ik nietMojobiker wrote:Van Oostveldt gaf opleiding in het CBO te Leopoldsburg. Ik denk da ik Wouters daar ook heb zien rondlopen/brullen.Duffman wrote:Waar heb je je opleiding dan gehad? Kan mij niet van de indruk ontdoen dat ik Chef Wouters al eens gezien heb.onex wrote:haha klees deze topic nu pas...
Chef Wauters was mijn peletons chef in opleiding en is nog geen haar veranderd!!!
Mojo